به تعداد آدم های روی زمین راه هست برای رسیدن به خدا و من داد زدن را انتخاب کرده ام!

۲۸ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

روزنامه‌های اصلاح‌طلب چگونه راهپیمایی روز قدس را پوشش می‌دهند؟!

 باز هم یک روز قدس دیگر و باز هم حماسه و حضور میلیونی ملت!

اما از آن‌جا که روزنامه‌های زنجیری برای پوشش این قبیل اتفاقات، همیشه اتفاق مهم‌تر و اساسی‌تری دارند تا آن را تبدیل به تیتر یک کنند، در زیر گزارشی از صفحه اول این روزنامه‌ها در فردای روز قدس را می‌آوریم:

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

هاری، تقلب و پدرسوخته‌بازی!

یادتان هست بزرگواری معتقد بود "اگر تقلب شد بریزید تو خیابونا"؟ ایشان دوباره حرف از تقلب زده است. وی که با حفظ سمت یکی از مادران نمونه کشور هم هست و همه‌ساله در اقدامی خودجوش و کاملا بجا در روز مادر سوژه مصاحبه همه‌جور نشریات زنجیری است، رای قانون در برابر دردانه نابغه‌اش را "تقلب و پدرسوخته‌بازی" دانسته! اما در ادامه به نشانه اعتراض در اقدامی بی‌سابقه همه طرفداران را در محاق گذاشته و نگفته‌ است حالا که تقلب شده، هواداران، خود را ببرند کجا بریزند؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

اثر رفع تحریم‌ها!

اخیرا رئیس‌جمهور خیلی مردمی یکی از کشورهای خیلی دور که البته خیلی هم اهل تعامل با دنیا است، خیلی حرف‌های مهمی زده است؛ به حدی که باور کنید ایشان در آخرین حرف‌های خیلی مهم خودش، درمورد میزان شفافیت صندوق‌های رای وهمچنین نقش سرمایه‌گذاری خارجی در آب خوردن مردم هم اظهار نظر کرده‌اند. ایشان درواقع گفته‌اند "تحریم‌ها باید از بین برود تا مشکل آب خوردن مردم حل بشود!"

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

نقش نمایشگاه کتاب در پیشرفت چیزها!

نمایشگاه کتاب به جایی از تهران می‌گویند که در آن‌ ساندویچ‌های گران و سیب‌زمینی‌های سرخ کرده درست می‌کنند و بعضی‌ها که آن‌جا با دوستانشان قرار می‌گذارند تا ببینند که آیا مدل مو و لباس و کلیپس جدیدشان قشنگ هست یا نه، زیر سایه درختان می‌نشینند و از آن ساندویچ‌ها می‌خورند و با هم از آن عکس‌هایی می‌گیرند که توی آن دماغ آدم‌ها مثل دماغ فیل دیده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

با شخصیت‌های هفته/3

تندیس‌های بلورین این هفته را درحالی تقدیم صاحبان آن‌ها کرده‌ایم که رئیس جمهور مملکت‌مان طی اکتشافی تاریخی افاضه نموده‌اند: "انتخابات غیرآزاد معنا ندارد..." . خب! حالا رئیس‌جمهور یک نصیحتی کردند؛ احتمالا از فردا که این سخن بدیهی را عده‌ای بی‌سواد شنیدند، راه می‌افتند و می گویند: دولت! آب خوردن ما به دست دیگران نیست!... یا دولت! اگر تشنه شدی باید آب بخوری! یا دولت! تو به اکسیژن نیاز داری...:
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

با شخصیت‌های هفته/2

این هفته، هفته پر تیتر و خبری داشتیم، در این هفته نه‌تنها قیمت بنزین شدیدا اصلاح شد و حتی نه‌تنها به قول رئیس جمهور، دوران افراط هم به سر آمد، بلکه سخنگوی دستگاه دیپلماسی هم در برابر تهدید به جنگ اوباما چنان موضع کوبنده‌ای گرفت که اصلا بیا و ببین، ما هم که بخیل نیستیم، خب خدا رو صدهزار مرتبه شکر:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

با شخصیت‌های هفته!

اظهارات فوق‌علمی، نقض، محتوایی و بعضا مملو از آرایه‌های ادبی و سجایایی لغوی برخی شخصیت‌ها، مسئولین، سایت‌ها، روزنامه‌ها و... همیشه و در همه حال مایه مباهات ملت بوده به حدی که تاریخ‌شناسان هرگز موفق به کشف روزی نشده‌اند که این قشر پرتلاش در آن روز، مملکت را از لوث وجود بیانات گهربار خود بی‌بهره گذاشته باشند؛ از آن‌جا که به اذعان متخصصان و کارشناسان رسمی، هفته اخیر نیز جزوی از تاریخ بوده، پس در همین پایین از این نوع جملات و تیترها در هفته‌ای که گذشت پرده‌برداری کرده، خدمت شما معرفی می‌کنیم:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

محصولی جدید از خانواده حاج‌آقا! و حالا خاطرات چند بعدی!


از همان قدیم‌الایام‌ها بزرگان اخلاق و ادبیات و خیلی بزرگان دیگر گفته‌اند که حرف حرف می‌آورد! اما امروزه برخی فعالان حوزه خاطره‌گویی در عمل ثابت‌ نموده‌اند که این فقط حرف نیست که حرف می‌آورد بلکه حتی خاطره هم خاطره می‌آورد!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

چگونه روزنامه «آرمان» در بیاوریم!

دارندگی و برازندگی! ملت پولدار هستند دیگه؛ مگه ما بخیلیم؟ ما آلبوم و دفترچه خاطراتمان را می‌گذاریم توی کمدمان، اینها میدهند باهاش روزنامه چاپ می‌کنند و میگذارند روی دکه. خیلی هم خوب!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

اطلاعیه جذب نیرو در سوهان سازی فردو قم! کنکور هسته‌ای!

نظر به درخواست تعداد کثیری از روشنفکران کشور در صفحات فیس‌بوک مبنی بر جایگزینی چرخه غنی‌سازی اورانیوم با چرخه ساخت سوهان در نیرگاه فردو قم بمنظور اعتمادسازی برای ادامه مذاکرات، وزارت مربوطه ضمن موافقت، جهت تکمیل کادر نیروگاه سوهان‌پزی فردو، سوالات زیر را طراحی نموده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

یک دست فکّ کارکرده(در حد نو) به فروش میرسد!

رئیس جمهور با بیان این‌که در مذاکرات می‌بینیم که آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند ولی معلوم نیست این طرفی‌ها چه می‌کنند، تلویحا منتقدان را "بی عقل" خواند و گفت: باید گفت خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد.

از آن‌جا که پیرترین دولت تاریخ کشورمان هم از قاعده "عقل سالم در بدن سالم" مستثنا نیست فلذا عجیب نیست اگر در جریان سالم‌سازی بدن دولت، بزودی شاهد انتشار اطلاعیه‌هایی شبیه این باشیم:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

باز هم نامه سرگشاده، باز هم صادق زیبا کلام!

به نقل از پایگاه‌های خبری، انتظارها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ما از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی مملو از مخاطب، دکتر صادق خوشگل‌کلام، شونصدو هشتادو هفت‌مین! نامه‌ سرگشاده خود را در صفحه فس‌بوکش منتشر نمود. گفتنی است این‌بار مخاطب نامه سرگشاده ایشان راننده سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور است که نظر به تعداد لایک‌های این نامه منتشر شده در صفحه فیس‌بوک جناب دکتر و نظر به اهمیت این نامه فوق‌العاده پر محتوا و همچنین نظر به جوانب روان‌شناسی این نامه، قسمتی از آن را در زیر می‌آوریم::

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

خربزانه!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

بوم بوم بوم،  بوم بوم بوم،  بوم بوم،  بوم بوم،  بوم بوم پِخ!

پِخ پِخ پِخ،  پِخ پِخ پِخ،  پِخ پِخ،  پِخ پِخ،  پِخ پِخ بوم!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

روزنامه بهرمان؟

اخیرا یکی از روزنامه‌های جالب اصلاح‌طلب، طی اقدامی جالب‌تر برای مصاحبه به مناسبت روز مادر، به سراغ کسی رفت که در سال 88 آن هم درست در ساعات اولیه انتخابات به هواداران توصیه کرده بود "اگر تقلب کردن بریزید تو خیابونا!"

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

از دامن کدام زن مرد به معراج می‌رود... ؟

اخیرا روزنامه آرمان روابط‌عمومی که اصلا هم روزنامه خانوادگی و روابط‌خصوصی یک خاندان خاص نیست، با همسر یکی از رجال سیاسی مصاحبه‌ای کرده است(تسلسل؟) که مصاحبه مذکور این‌گونه آغاز می‌شود:

"من همسر عالم مجاهد، روحانی وارسته، سیاست مدار نامی ایران زمین، تربیت یافته مکتب اهل بیت، انسان شریف و بزرگوار حضرت آیت الله آشیخ اکبر... هستم!"

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

گفتگوی با یک رئیس دائمی!

از آن‌جا که این‌روزها حسابی بحث فوتبال و تیم ملی داغ داغ است، از آن‌جا که در پایان هر ناکامی‌ اصولا این همیشه رئیس نگون‌بخت است که باید پاسخگوی انتقادات باشد و حتی از آن‌جا که همیشه عادل‌فردوسی‌پور فقط حق دارد تا دربرابر یک نفر قانع نشود، پس به سراغ خود خود آقای رئیس رفتیم و با او گفتگویی تلویزیونی به شرح زیر انجام دادیم:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

آرمان من کجاست؟

  ".... همه دستگاه‌ها باید بصورت شفاف فعالیت اقتصادی‌شان را معلوم کنند، ما در این مقوله با کسی شوخی نداریم  و در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم. البته این قضیه در مورد این حسین فریدون که برادر ماست، و آن عبدالحسین   فریدون که برادر زاده ماست و آن‌یکی اسماعیل سماوی که خواهر زاده ماست و آن‌دیگری علی‌اصغر پیوندی که     پسر عمه ماست و آن‌یکی... هم صدق می‌کند... ."

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

تازه از دوران گذشته‌ها!

 

جانا سخن از زبان ما می‌گویی؟ ها؟

جانا! جانا! سخن از زبان کی می‌گویی شما؟ نکند زبان ما ؟ ای کلک... .

دقت کنید! انصافا می‌بینید؟ این دیوار دولت است که روز به روز کوتاه‌تر است از دیروز! یعنی آن‌قدر این دیوار کوتاه است که الان هرکسی می‌تواند با یک اشاره کوچک بپرد آن‌طرف دیوار، بی‌آن‌که حتی نگران مورد عنایت قرار گرفتن جایی از شلوارش باشد... .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

گفتگوی تخصصی من با یک متخصص اعتیاد به "رسانه‌های جمعی" خطرناک

 

عجب! همانطور که می‌دانید این روزها شاهد بروز و ظهور گسترده انواع مواد مخدر در دنیا هستیم. همینطور که ما نیز به دلایل فراوان یکی از کشورهای در معرض هجوم این نوع از مواد هستیم، گفتیم شاید بد نباشد که خطر کرده با یکی از متخصصین خطیر این امر مخاطره‌انگیز صحبت کنیم تا ایشان اخطارهای لازم را به مصرف‌کنندگان یا افراد در معرض مصرف مخابره کند. باشد که با آگاهی کامل از این مخاطرات خطرناک و خودمراقبتی است!!!

گفتگوی ما به شرح زیر شد!(شاید).

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

بازی فحش-فحش

 

آخر این‌که نَمی‌شود پسرم!

ما کلا چه کار کنیم؟ شما خودت بگو!

فرضا که نَمیشه مردم را با زور و چماق و شلاق برد توی بهشت، اما عایا می‌شود مردم را با زور و فحش و دری وری برد جهنم؟ اصن عایا؟... .

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

نامه‌ای به عموی خوبم عزت‌ا...

سلام عموی خوبم! حالتان خوب است؟ دماغتان چاق است؟ اگر از حال ما هم بپرسی خواهیم گفت مگه دکتری؟

عمو عزت ما خیلی شما را دوست داشتیم و داریم. شما به نوبه خود از معدود افرادی بودید که همیشه از همه طرف برایتان می‌بارید، از چپی و راستی و حزبی و دولتی و غیر دولتی و از همه‌جا انتقاد بجا و بی‌جا بود که می‌بارید اما...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

اَنگلیسم سلطنتی در قرن21!

بعله! همانطور که شما هم در جریانید ما هم به همان نحو دقیقا مثل خودتان شاید هم بهتر از شما در جریانیم!

یعنی باور کنید آن‌قدر که ما و شما درجریانیم اگر آن‌ها هم مثل ما و شما درجریان بودند الان جریان جور دیگری در جریان بود... چون اگر آن ها هم در جریان بودند، مثل ما و شما می‌دیدند که جریان دارد از کجا آب می‌خورد!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

آیین اهدای جوایز جشنواره فیلم فجر!

اگرچه هنوز جشنواره فیلم فجر درحال اجراست و اگرچه هنوز خیلی از فیلم‌ها به نمایش در نیامده اما مگر کلا فرقی هم می‌کند؟

تازه! شما می‌دانید که ما علم غیب هم داریم! فلذا در زیر می‌توانید زودتر از خود جشنواره حتی ببینید که چه کسانی چه جایزه‌هایی را از آن خود کرده‌اند:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

سخنرانی مهم دیشب!

 " اصولا ما در چند موضوع از بد حادثه نه‌تنها شانس نیاورده‌ایم بلکه حتی گویا سایه شوم جغد نحث سیاه بدشانسی(!) قصد ندارد در این موضوع خاص از روی سر ما رخت بربندد"

جمله بالا قسمتی بود از سخنرانی مهم یکی از اعضا حزب جدیدالتأسیس "ندای کف گری" در جلسه‌ای که دیشب درون یک تاکسی پیکان زردرنگ در میان جمعی از حضار ایراد شد؛ که نظر به اهمیت بالای آن قسمتی از آن را در ادامه می‌خوانید:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

اصلاح موجودی صندوق توسعه ملی!

یکی از رجال سیاسی ملقب به "پدر استدلال ایران" ضمن حضور در کنفرانس خبری دولت به ایراد سخنرانی پرداخت.

او درحالی‌که ایستاده بود در این نشست خبری گفت: بنده هنوز هم که هنوزه کمی احساس می‌کنم دلم با کسی که قبلا مردم فهیم و شریف و با فرهنگ ما بهش رای دادن صاف نشده؛ در واقع بحث ما این‌جا دلی هستش، من دلم صاف نشد و هرچی تلاش کردم نتونستنم فرد پیروز انتخابات رو بعنوان نماینده جمهوریت و این مردم فهیم و شریف و با فرهنگ بپذیرم!

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

مصاحبه با یک سانتریفیوژ خسته!

اخیرا یکی از مقامات طی اظهارنظری فرموده‌اند:

مگر در میز مذاکره بحث آرمان و اصول مطرح است؟ اینها توهمات است و عده‌ای در توهمات زندگی می‌کنند.
آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست بلکه به قلب و اراده ما وصل است؛(دست و جیغ و هورا و سر از پا نشناختن حضار...)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

صادرات آقازاده از زمین به مریخ!

خبر نگار ما: سلام!

موجود فضایی: علیک السلام!

لطفاً خودتون رو به صورت کامل برای مخاطبان ما معرفی کنید.

من کلوکودیوم، ورژن11 از مریخ هستم....

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی

چرخه غنی‌سازی آبگوشت بزباش!

 ...بعله! هنرجویان عزیز! همان‌طور که عرض ‌کردم طرز تهیه آبگوشت‌بزباش به همین نحوی است که دارید توی این اسلایدها می‌بینید...ابتدا آب را باز می‌کنیم توی قابلمه و سپس آن را می‌گذاریم روی گاز؛ آب را با هم‌زن آن‌قدر به هم می‌زنیم... راستی نکته‌ای که برای خیلی از دوستان در دوره‌های قبلی ایجاد سوال کرده بود این است که چطور می‌توانیم باتوجه به ذائقه خانواده‌ها، یک آب‌گوشت‌بزباش غلیظ یا رقیق درست کنیم؛

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا عیوضی