این مقام مسئول در ادامه با اشاره به صادر شدن مجوز واردات یونجه از سوی دولت گفت: حقیقتا یونجه‌های فرانسوی دارای قدرت انرژی بخشی بیشتری نسبت به یونجه‌های داخلی هستند و ما بارها حرکات الاغ‌ها را بعد از خوردن هر دو نوع یونجه داخلی و فرانسوی زیر نظر داشته‌ایم.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به طعم خوش و بی‌نظیر یونجه‌های فرانسوی خاطرنشان کردند: تا کی می‌خواهیم با هزینه‌های زیاد و صرف وقت و توان خود، الاغ‌هایی خسته و بی‌عار داشته باشیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که کمی هم به ذائقه الاغ‌هایمان اهمیت بدهیم؟ آیا فقط من و شما حق داریم که سس فرانسوی بریزیم روی غذا و طعم‌های جدید را تجربه کنیم؟

وی در ادامه ضمن بر شمردن تعدادی دیگر از برکات برجام گفت: البته در هفته‌های اخیر چند تن خاک رس، سنجاق قفلی، تازیانه، سنگ‌پا، عصا و... را وارد کرده بودیم و چنان ترکی بر دیواره ساختمان تحریم‌ها انداخته بودیم که می‌شد از توی آن ترک یک الاغ را با بارش رد کرد، اما واردات یونجه از فرانسه، تیر خلاصی بود بر پیکره بی‌جان ساختمان تحریم‌ها!

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر روی این نکته که یونجه‌های وارداتی از فرانسه دارای نشان "تیرهو2000" هستند گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم به حدی از پیشرفت برسیم که بتوانیم در صنعت الاغ با قبرس وارد رقابت جدی شویم.


منتشر شده در باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در تلگرام: https://telegram.me/tanzym