به گزارش آسو شیطان پرست، وزارت جنگ عربستان سعودی اعلام کرد شیخ نمر یکی از اعدام‌شدگان با حکم دادگاه‌های عربستان سعودی است.

به دنبال انتشار این خبر، موجی از اعتراضات در سراسر دنیا به پا خواست و در همین رابطه شخصیت‌های کشور‌های مختلف از جمله ایران نیز نسبت به این حادثه موضع‌گیری کردند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در این‌باره ضمن اشاره به شهادت این مجاهد، در پیامی حمله نیروهای خودسر به سفارت عربستان را محکوم کرد و به وزیر کشور دستور داد عوامل این حمله شناسایی شوند. ایشان در ادامه موضع‌گیری شدیدالحن خویش تاکید کرده است: حرکتی که توسط جمعی افراد افراطی شب گذشته در تهران و مشهد صورت گرفت و به وارد آمدن خسارت به سفارت و کنسولگری کشور عربستان ـ که شرعاً و قانوناً باید در پناه جمهوری اسلامی ایران در امنیت باشد ـ منجر گردید، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

ایشان در ادامه انزجار خویش را هم اعلام کرد.

هاشمی رفسنجانی نیز در پیامی این اقدام را محکوم کرد. وی در بخشی از این پیام آورده است:

امروز صبح از خواب بیدار شدم، الان سال‌هاست که صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوم. گمانم بقیه مردم نیز صبح‌ها همین کار را می‌کنند. رادیو را روشن کردم، رادیو روی طاقچه بود، کم مانده بود کمرم رگ به رگ شود که فایزه کمک کرد. فاطی گفت عربستان شیخ نمر را به قتل رسانده است. کمی کسل شدم. گفتم بچه‌ها با اطلاعات راه‌ها تماس بگیرند ببینیم وضعیت پیست دیزین چطور است. یکی از محافظ‌ها سنگک آورده بود. صبحانه خوردیم. هوس نهار کردم که بچه‌ها گفتند فعلا زود است... .