این گزارشگر توانمند یعنی جواد خیابانی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گزارش‌گران فوتبال است. همه ما او را با مسئولیت‌پذیریش می‌شناسیم و البته سوتی‌هایی که خودش هم آن‌ها را دوست دارد. حالا فرض بگیرید باتوجه به بارندگی‌های اخیر اگر از جواد خیابانی به‌عنوان گزارشگر هواشناسی استفاده شود، احیانا یک همچین چیزی از آب در می‌آید:

 

بعله! شاید الان این موقع شب با این بارش‌های ناگهانی، بی‌هدف و البته به موقع، خوشحال‌ترین آدم روی زمین وزیر کشاورزی باشه. البته الان چند ساعتی هست که دیگه باروونی نمی‌وزه.

اما به نظر من رئیس‌جمهور روحانی هم هنوز بیداره؛ پس نتیجه می‌گیریم رئیس دستگاه اجرایی کشور به همراه یکی از وزرا خودش درحالی که ساعت دو دقیقه به 11 و بیست و دو دقیقه مونده، هنوز نخوابیدن و این خیلی نکته مهمیه.

بذارید یه چیزی رو به صراحت بگم، اینایی که گفتم همش یه احتماله و ممکنه همشون خواب باشن. آره آره به نظر من که خوابن! خب به هرحال دیروقته و ما هم الان داریم کم کم نزدیک فردا می‌شیم.

پس بنابراین فعلا اسم رئیس جمهور و وزیرشو با مداد به عنوان آدم‌های بیدار بنویسید.

بعله، ساعت الان 12 شب یکشنبه هستش.

نه نه نههههه! صبر کنید، شد 12 و یک دقیقه و دیگه یکشنبه نیست. درسته، ما الان تو فرداییم. پس دیگه نمی تونیم بگیم که الان امروزه و به جرات می‌تونیم بگیم که ما الان تو فرداییم یعنی دوشنبه‌.

هوا طوفانی شده و روحانی و شاگردانش روز سختی رو در پیش خواهند داشت. همین حالا سیل شدید هم در ایلام شروع به وزیدن گرفته اما نوبخت گفته بود "خرابی‌ها تقصیر دولت قبله" که به نظر من نوبخت به دولت حاج‌آقا اشاره داره و درست گفته، اما این می‌تونه در ادامه باعث خستگی ساق‌های حاج‌آقا بشه؛ بنابراین نوبخت رو از همین حالا تعویض شده بدونید.

درهرصورت فعلا از اول تا الان رویه اینطور بوده که هرکی کمتر رای آورده، یعنی بازی رو باخته؛ البته این برای خودش یه قانونه، آره منم مثل شما فهمیدم، خیلی جالبه.

اما قراره سامانه پرفشار جدیدی از سمت آمریکا به کشور نفوذ کنه که همه باید جلوشو بگیریم. آره می‌گیریم. اما باید سعه‌صدر از خودمون نشون بدیم چون الان شاید نزدیک‌ترین کشور به قطب جنوب، آمریکا باشه، مخصوصا آمریکای جنوبی‌شون به جز اندونزی که کمی اونطرف‌تر از خود آمریکاست.

خلاصه اینکه هرچی از عمر این دولت و تیمش بیشتر می‌گذره، ما داریم به پایان اون نزدیک‌تر می‌شیم اما تا حالا بازی کاملا در اختیار دولت تدبیر و امید بوده اما توپ، زمین، میدان همه و همه دست منتقدین هستش و این نمی‌تونه چیزی از ارزش‌های عروس خانواده هاشمی کم ‌کنه چون کسی که داره انتقاد می‌کنه قطعا توی تیررس هستش. البته به نظرم، کروبی خیلی خیلی بهتر از رهنورده، اما انصافا رهنورد هم چیزی از کروبی کم‌تر نداره، مخصوصا از مهدی‌شون.


از منتشر کنندگان:

مجله طنز و کاریکاتور بزنگاه