یکی از رجال سیاسی ملقب به "پدر استدلال ایران" ضمن حضور در کنفرانس خبری دولت به ایراد سخنرانی پرداخت.

او درحالی‌که ایستاده بود در این نشست خبری گفت: بنده هنوز هم که هنوزه کمی احساس می‌کنم دلم با کسی که قبلا مردم فهیم و شریف و با فرهنگ ما بهش رای دادن صاف نشده؛ در واقع بحث ما این‌جا دلی هستش، من دلم صاف نشد و هرچی تلاش کردم نتونستنم فرد پیروز انتخابات رو بعنوان نماینده جمهوریت و این مردم فهیم و شریف و با فرهنگ بپذیرم!

وی که گویا کمی خوش‌تیپ است در پاسخ به خبرنگاری درمورد اصلاح درجه شیب ملایم تغییر قیمت‌ها گفت: البته دولت برای بالا بردن و تند کردن شیب ملایم افزایش قیمت‌ها برنامه و تصمیم خاصی نداره اما ممکنه این اجازه رو به همه تولیدگنندگان و فروشندگان بدیم که قیمت‌های خودشون رو تا ۳۰درصد اصلاح بکنند.

وی که حاکی‌ از شواهد و قرائن یکی از جوان‌ترین اعضا کابینه است ضمن این‌که صواب حمله به دستاوردهای دولت قبلی را از صواب یک حج مقبول بیشتر دانست و از رسانه‌هایی که در این مهم دولت را یاری نمی‌کنند اظهار گله‌مندی کرد، گفت: رئیس جمهور حداقل روزی ۱۸ تا ۱۹ ساعت کار می‌کند.

در ادامه ایشان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برداشت غیرقانونی دولت از صندوق توسعه ملی با وجود تکذیب‌های مکرر دولت و اصرار دولت بر عدم این برداشت، گفت: باتوجه به این‌که این دولت دولت پاکان و صالحان است و خود جناب رئیس جمهور شخصا از هر نوع دروغی مکدر می‌شوند باید بگویم که ما صرفا فقط کمی موجودی صندوق توسعه ملی را اصلاح کردیم.

گفتنی است پدر استدلال ایران اخیرا با خوش‌اقبالی از یک بیماری ناشناخته و خطرناک قلبی‌عروقی به نام "دل‌ناصافی" جان سالم به در برده است، در این باره خاطرنشان می‌شود پزشکان در مدت درمان ایشان که قریب به ۸سال به طول انجامیده است، از داروی "استاجمهوریفینیوم" که ساخت متخصصان رشته بصیرت‌افزایی در داخل کشور است استفاده کرده‌اند.

وی در پایان ضمن ابراز تکدر از آلودگی هوای تهران، خبرنگاران را به خدا وانهاد.

از منتشر کنندگان:

هفته نامه سیاسی اجتماعی فرهنگی 9دی