از آن‌جا که این‌روزها حسابی بحث فوتبال و تیم ملی داغ داغ است، از آن‌جا که در پایان هر ناکامی‌ اصولا این همیشه رئیس نگون‌بخت است که باید پاسخگوی انتقادات باشد و حتی از آن‌جا که همیشه عادل‌فردوسی‌پور فقط حق دارد تا دربرابر یک نفر قانع نشود، پس به سراغ خود خود آقای رئیس رفتیم و با او گفتگویی تلویزیونی به شرح زیر انجام دادیم:

آقای رئیس: هه هه! هه!

مجری: چیزی فرمودید آقای رئیس؟

آقای رئیس: هه! نه! شما چیزی فرمودید؟ هه هه!

مجری: پس چرا وقتی من اومدم تو استدیو شما می‌خند؟

آقای رئیس: همینجوری!

مجری: پس اگر صلاح می‌دونید گفتگو رو آغاز کنیم.

آقای رئیس: بله بفرمایید.

مجری: البته اجازه بدید که قبل از شروع یه سری هم به مسابقه پیام کوتاه‌مون بزنیم... بعله! سوال ما از بینندگان عزیز این هستش که آیا به نظر شما رئیس فعلی فدراسیون بماند یا برود؛ که گزینه الف-بله و گزینه ب-خیر هستش. بینندگان عزیز فقط تا ساعت سه بعد از نصفه‌شب وقت دارید که گزینه مورد نظرتون رو به شماره دو سه‌صفر نود ارسال کنید، امشب ۹ برنده خواهیم داشت که جوایز اون‌ها از طرف نشریه بین‌المللی طنز و کاریکاتور بزنگاه حامی اول تیم‌های ملی طنز و کاریکاتور کشور، تقبل خواهد شد. تا این‌جای کار که نیم ساعت از شروع برنامه‌مون گذشته هم ۱۵میلیون نفر توی مسابقه شرکت کردن یعنی در هر دو دقیقه یک میلیون نفر.

خب! جناب رئیس بریم سراغ ادامه بحثمون!

آقای رئیس: بله! هه هه! من در خدمتم!

مجری: البته بذارید قرعه‌کشی مسابقه پیامک هفته قبل رو هم انجام بدیم که ازش خلاص بشیم!

 لطفا از بین عدد ۱ تا ۱۸۹۴ یه عدد انتخاب کنید.

آقای رئیس: آخریش.

 

مجری: ۰۹۱۲ آخرش ۴۰۷۵  از بین ۱۸۹۴ تا ۳۹۵۶ ؟

آقای رئیس: آخریش!

مجری: بعله! ۰۹۳۸ آخرش ۵۶۹۲  از بین ۳۹۵۶ تا ۴۸۴۳ هم یه عدد لطفا بجز آخریش انتخاب کنید!

آقای رئیس: اولیش! هه هه!

مجری: ۰۹۱۹ آخرش ۵۵۹۴ ایشون تا حالا ۹۸ بار توی مسابقات ما شرکت کردن... و از بین ۴۸۴۳ تا ۸۰۰۰ به جز اولیش و آخریش یه عدد انتخاب کنید!

آقای رئیس: هه! هه هه! وسطیش! هه هه!

مجری: ۰۹۱۷ آخرش ۱۸۴۹ خب! آقای رئیس باتوجه به‌اینکه اصولا استرالیا به خاطر این‌که در نیم‌کره شمالی کره زمین قرار داره دارای شرایط خاصیه و مثلا بندگان خدا روز و شب‌شون برعکسه یعنی وقتی ما این‌جا خوابیم اون بدبختا مجبورن خروس‌خون از خونه بزنن بیرون و وقتی ما می‌خواییم بریم دنبال کار و زندگی اونا تازه میرن که بخوابن! برای بینندگان توضیح بدید که کی مسند ریاست رو کنار میذارید و چرا تیم‌ملی توی مسابقات جام ملت‌های آسیا نتیجه مطلوب رو به خاطر ناداوری نگرفت؟

آقای رئیس: هه هه! البته آقای مجری من مشکلی با کنار رفتن از ریاست ندارم اما دقیقا مشکل اینجاست که این ریاسته که با کنار رفتن از من مشکل داره هه! هه!

مجری: البته اینو هم بگم که اون‌جا مثل این‌جا نیست، هوای اون‌جا سالمه و از بنزین پتروشیمی و پارازیت و موج سرطان هم خبری نیست؛ بگذریم... اوم! بعله! اینم از این! خب! از دوستان خواهش می‌کنم حالا که دو ساعت و نیم از وقت برنامه گذشته دیگه نتایج نظرسنجی رو کم کم نشون بدن... بعله آمار تکون نخورده ۵۰درصد گفتن بله و ۵۰درصد گفتن خیر! اگه خودتون تو مسابقه شرکت می‌کردید کدوم گزینه رو انتخاب می‌کردید؟

آقای رئیس: بله! هه!

مجری: خب جناب رئیس دوستان به من اشاره می‌کنن که وقت برنامه تمومه و صدای تیتراژ برنامه هم داره شنیده میشه البته امشب شب تخصصی برنامه نبود! لطفا جمله آخرتون رو خطاب پست ریاست فدراسیون بفرمایید.

آقای رئیس: ما را سری است با تو که گر خلق روزگار هه هه! دشمن شوند و سر برود هم برآن سریم هه هه هه!

مجری: ساعت دقیقا ۳ و ۳۷ دقیقه بامداد هستش از شما بینندگان عزیز که تا این موقع شب با ما همراه بودید تشکر می‌کنم از دوستان برنامه هفت هم که وقتشونو دادن به ما ممنونیم تا برنامه بعد خداحافظ.


از منتشر کنندگان:

مجله طنز و کاریکاتور بزنگاه