اخیرا رئیس‌جمهور خیلی مردمی یکی از کشورهای خیلی دور که البته خیلی هم اهل تعامل با دنیا است، خیلی حرف‌های مهمی زده است؛ به حدی که باور کنید ایشان در آخرین حرف‌های خیلی مهم خودش، درمورد میزان شفافیت صندوق‌های رای وهمچنین نقش سرمایه‌گذاری خارجی در آب خوردن مردم هم اظهار نظر کرده‌اند. ایشان درواقع گفته‌اند "تحریم‌ها باید از بین برود تا مشکل آب خوردن مردم حل بشود!"

فلذا از آن‌جا که ما هم مثل دوستان ایشان خیلی به از بین رفتن تحریم‌ها و این‌که بالاخره مردم بتوانند بعد از آن هشت سال کذایی یک لیوان آبی، شربتی، دلستری چیزی بخورند، خیلی خیلی خوشبین هستیم، پس در زیر چند نمونه کوچک دیگر از اثر رفع تحریم‌ها را با دلایل کاملا منطقی و متقن، پیش‌بینی می‌کنیم:

_اثر رفع تحریم‌ها در رفع مشکل دفع زباله‌های کلان شهرها!

تحریم‌ها باید برداشته شود تا سرمایه‌گذار خارجی اعتماد کند و به ایران بیاید و ما پولدار بشویم و به جای جنس‌های بنجل، جنس‌های باکیفیت و دارای قابلیت تجزیه شدن در طبیعت وارد کنیم و بدین ترتیب با رفع شدن تحریم‌ها دیگر نه تنها برای دفع زباله‌ها مشکل نداریم، که حتی خارجی‌ها برای قبضه کردن بازار زباله در ایران صف هم می‌کشند!

_اثر رفع تحریم‌ها در شاد شدن روحیه کودکان!

تحریم‌ها باید برداشته شود تا سرمایه‌گذ‌ار خارجی اعتماد کند و به ایران بیاید و این‌جا برای رضای‌ خدا سرمایه‌گذاری کند و برای ما کارخانه راه بیاندازد و بی‌کاران ما را به کار بگیرد و بعد به آن‌ها پول بدهد و بی‌کاران خوشحال بشوند و به خانه بروند و به اهل خانه بعد از هشت سال لبخند بزنند و بچه‌هایشان را ببرند پارک تا روحیه کودکان این مملکت هم بالاخره کمی شاد بشود!

_ اثر رفع تحریم‌ها در میزان شفافیت صندوق‌های انتخاباتی!

تحریم‌ها باید برداشته بشود تا سرمایه‌گذار خارجی اعتماد کند و به ایران بیاید و این‌جا سرمایه‌گذاری کند تا برای ما کارخانه پلاستیک‌سازی راه بیاندازد تا ما بتوانیم صندوق رای شفاف بسازیم و بعد از آن هرکس بتواند رای خود را ببیند که چقدر قشنگ و با ظرافت درون صندوق می‌افتد تا این‌طوری مردم به مسئولان اعتماد کنند؛ بعله! این هم که دور صندوق‌ها پارچه می‌پیچند و چسب می‌زنند و مقوا و کارتن و... من چه می‌دونم چی و چی می‌زنند، تقصیر همان دولت قبلی است!

_اثر رفع تحریم‌ها در افزایش شیر گاوها!

همان‌طور که گفتیم، تحریم‌ها باید برداشته بشود تا سرمایه‌گذار خارجی اعتماد کند و به ایران بیاید و برای گاو‌های ما غذای با کیفیت بیاورد تا گاوهای ما هم شیر باکیفیت تولید کنند تا هم چرخ اقتصاد ما بچرخد و هم چرخ گاوداری‌ها!

_اثر رفع تحریم‌ها در افزایش بارندگی!

ببینید! تحریم که برداشته بشود چندتا اتفاق می‌افتد؛ یکی از آن‌ها افزایش بارندگی در کشور است، به این شکل که تحریم‌ها باید برداشته بشود تا سرمایه گذار خارجی(دقت کنید اگر سرمایه‌گذار، خارجی نباشد، این مورد پشیزی تاثیر ندارد) اعتماد کند و به ایران بیاید و این‌جا سرمایه‌گذاری کند و اقتصاد کشور دگرگون بشود و... خلاصه تا تحریم‌ها برداشته نشود، میزان بارندگی در این مملکت بالا نمی‌رود که نمی‌رود.

_اثر رفع تحریم‌ها در پایین آمدن آمار خودکشی دسته‌جمعی نهنگ‌ها!

بعله! تحریم‌ها باید برداشته بشود تا سرمایه‌گذار خارجی اعتماد کند و به ایران بیاید و به ما پول بدهد تا ما بتوانیم رضایت نهنگ‌ها را هم جلب کنیم و مانع خودکشی دسته جمعی آن‌ها بشویم!

_اثر رفع تحریم‌ها در افزایش محبت و دوستی در بین مردم!

ببینید این یکی دیگر خیلی واضح است؛ بالاخره اگر تحریم‌ها برداشته نشود و سرمایه‌گذار خارجی اعتماد نکند و به ایران نیاید، چگونه ممکن است که ملت خوشحال باشند و با خوشی و دوستی سال‌های سال در کنار هم زندگی کنند و دور همی یک لیوان آب خوش بخورند؟

_اثر رفع تحریم‌ها در عاشق شدن جوانان!

همیشه که نباید برای همه چیز دلیل منطقی آورد؛ این یکی کار دل است می‌فهمید؟ دل! دل که می بینید تحریم‌ها دارد برداشته می‌شود، هی دوست دارد عاشق بشود... خلاصه در نهایت با رفع شدن تحریم‌ها مشکل کمبودجمعیت هم به همین طریق حل می‌شود... .

از منتشر کنندگان:

پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز