آخر این‌که نَمی‌شود پسرم!

ما کلا چه کار کنیم؟ شما خودت بگو!

فرضا که نَمیشه مردم را با زور و چماق و شلاق برد توی بهشت، اما عایا می‌شود مردم را با زور و فحش و دری وری برد جهنم؟ اصن عایا؟... .

 

این‌ نوشته‌های بالا که کج-کج نوشته شدن کلا ربطی به این نوشته‌های پایین که صاف-صاف نوشته شدن ندارن.

به عبارت دیگه این نوشته‌های بالا که کج-کج نوشته شدن کلا ربطی ندارن به این نوشته‌های پایین که صاف-صاف نوشته شدن؛ ملتفت شدید؟ نکته اینجاست که اگرچه نوشته‌های کج-کج ربطی به نوشته‌های صاف-صاف ندارن، اما این دلیل نمیشه که نوشته‌های صاف-صاف به نوشته‌های کج-کج ربط نداشته باشن!

بذارید برای درک بهتر مطلب اصلا از یه زاویه دیگه به اصل قضیه نگاه کنیم... اوه! اوه! نه نمیخواد! ولش کنید نگاه نکنید! چون اگه از یه زاویه دیگه به مطلب نگاه کنیم اون موقع همه چی قاطی میشه. چرا؟ چون اگه زاویه‌مون رو تغییر بدیم نوشته‌های کج-کج رو صاف-صاف و نوشته‌های صاف-صاف رو کج-کج می بینیم اونوقت بیا و درستش کن... . فقط می‌خواستم یک کلام براتون بگم امروز صبح برام چه اتفاقی افتاد:

یه همسایه داریم بنده خدا خیلی پیره! انقده پیره که نمی‌تونه درست و حسابی راه بره بیچاره...! خلاصه امروز صبح که داشتم از خونه زود-زود می‌زدم بیرون اونو دیدم همینطور که داشت کج-کج راه می‌رفت با خودش حرف می‌زد. با خودش می‌گفت:

 آخر این‌که نَمی‌شود پسرم!

ما کلا چه کار کنیم؟ شما خودت بگو!

فرضا که نَمیشه مردم را با زور و چماق و شلاق برد توی بهشت، اما عایا می‌شود مردم را با زور و فحش و دری وری برد جهنم؟ اصن عایا؟... .

بندَه هفتادو ایکی سال از خدا عمر گرفتم تا به اکنون به کسی نگفتم به جهنم. آخر این بی‌اعصابی جوان‌ها چرا؟ آخرِ آخرش گفته باشم به یک کسی بی سواد آما به جهنم خیلی فحش بدی هستی شما، البته یک زمانی به یک کسی گفتم سرهنگ! او هم مرا با تیر زد... .

 

خلاصه منم دیدم حالش زیاد خوب نیست و داره با خودش حرف می‌زنه رفتم جلو و گفتم: سلام پدر جان! کجا می‌ری برسونمت؟

یک‌هو گفت: به جهنم! برو یک جای گرم که نلرزی! بزدل ترسو! خدا تو را ترسان و لرزان آفریده بدبخت! خدا تو را زده بی‌سواد! تو از یک جای مقرون به صرفه تغذیه می‌شوی... .

 

آقا ما رو می‌گی کلا برق از سرمون پرید گاز دادیم رفتیم پیِ کارمون... .

واقعا مردم اعصاب ندارنا... آخه چرا؟ عایا بازی جدیدی در راه است؟ آیا نام بازی جدید که در راه است بازی فحش-فحش است؟ عایا؟

 

از منتشر کنندگان:

مجله طنز و کاریکاتور بزنگاه