اخیرا یکی از روزنامه‌های جالب اصلاح‌طلب، طی اقدامی جالب‌تر برای مصاحبه به مناسبت روز مادر، به سراغ کسی رفت که در سال 88 آن هم درست در ساعات اولیه انتخابات به هواداران توصیه کرده بود "اگر تقلب کردن بریزید تو خیابونا!"

ایشان نیز در همان ابتدای مصاحبه، خود(!) را این‌گونه معرفی می‌نمایند: "من همسر عالم مجاهد، روحانی وارسته، سیاست مدار نامی ایران زمین، تربیت یافته مکتب اهل بیت، انسان شریف و بزرگوار حضرت آیت الله آشیخ اکبر... هستم!"

فلذا ما که دیدیم چقدر این روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب انسان‌های متعهدی هستند و چقدر دغدغه معرفی الگوهای مناسب به جامعه را دارند، پس طاقت نیاوردیم و برای مصاحبه‌های بعدی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، افراد زیر را با دلایل کافی به ایشان پیشنهاد می‌کنیم تا ژورنالیست‌های عزیز در این ایام جهت مصاحبه به این الگوهای خوب مراجعه نمایند:

 

روز جهانی مبارزه با مواد مخدر: به دلیل تلاش در جهت پرهیز مردم از مصرف مواد مخدر و تلاش در جهت سالم‌سازی هوای تهران آن‌هم حداقل هفته‌ای دو سه بار، جناب آقای حسین مرعشی!

سالگرد کودتای آمریکا: به دلیل عرق بالای ملی، نماد استکبارستیزی، اسوه پاسداری از منافع ملی و مذهبی، نبوغ در سیاست، طراح جایزه صلح نوبل سوئدی و دارای هزاران تالیف سرگشاده، جناب آقای دکتر صادق زیبا کلام!

روز جهانی خانواده: به دلیل لیاقت و توان بالا در مدیریت منابع مالی خانواده و همچنین تقسیم کار مثال‌زدنی با همسر محترم، سرکار خانم معصومه ابتکار!

روز اسناد ملی: عالم مجاهد، روحانی وارسته، سیاست مدار نامی ایران زمین، تربیت کننده نوابغی هم‌چون میم.ه و ف.ه، صاحب سبک در علامه سازی، انسان شریف و بزرگوار حضرت آیت الله آشیخ اکبر هاشمی رفسنجانی!

روز سینما: به خاطر آخرت روشنفکری بودن در سینما، جناب آقای عباس کیارستمی!

روز جهانی دنیای عاری از خشونت: چون برای به کرسی نشاندن حرف‌های منطقی و بی‌بی‌سی ‌شکن‌اش(!) از هیچ راهی دریغ نمی‌کند و حتی به گفته خودش "گاهی کف‌گرگی هم لازم است"، علی آقای مطهری!

روز جهانی سالمندان: بدون هیچ دلیلی همین الان یهویی، جناب آقای دکتر محمدرضا نعمت‌زاده!

روز ملی کیفیت: به دلیل نقش بی‌بدیل و معجزه‌آسای ایشان در رفع آلودگی هوای تهران بعد از وقوع باد و باران و همچنین به خاطر واردات بنزین سراسر کیفیت و روح‌افزا، همسر سرکار خانم ابتکار!

روز دانشجو: فخر خاندان، امید ایران، اسیر به ناحق(!) در زندان، رسوا کننده رشوه بگیران جهان، نماد دانشجوی ایرانی در دانشگاه آزاد خیالی واحد انگلستان، کاشف استات‌اویل و رفیق وزیر فلان...، جناب آقای میم،ه!

روز غذای سالم: به دلیل پشتکار بالا در رعایت قانون، دوستی با بهائیان و منافقین و سلطنت‌طلبان، علاقه‌مند به کت‌و‌شلوار و اصرار زیاد ایشان در خوردن ساندویچ آن‌هم در زمان‌های حساس سال88، سرکار خانم ف.ه!

روز دانشمند: همه چیز واضحه! خداییش این دیگه دلیل نمی‌خواد، جناب آقای حسام‌الدین آشنا! به افتخارش کف مرتب... .

روز ملی استدلال: از آن‌جا که قیمت نان دارد هی بالا نمی‌رود و فقط هی دارد پشت سر هم اصلاح می‌شود و هی اصلاح می‌شود و از آن‌جا که این اصلاحیه‌ها هی جناب رئیس جمهور را مکدر می‌کند، پس نتیجه می‌گیریم که دولت قیمت نان را هی گران نکرده، به همین دلیل هی جناب آقای محمدباقر نوبخت!

روز جهانی نخبه: فقط یک نخبه تمام عیار و کم‌نظیر در این دولت می‌تواند با یک جمله کشور را در تمام منطقه به چالش بکشاند، پس ایشان کسی نیست جز دیگر مشاور رئیس جمهور جناب آقای علی یونسی!