خبر نگار ما: سلام!

موجود فضایی: علیک السلام!

لطفاً خودتون رو به صورت کامل برای مخاطبان ما معرفی کنید.

من کلوکودیوم، ورژن11 از مریخ هستم....

از فضای سیاسی مریخ بیشتر برامون توضیح بدید.

اونجا همه به قانون عمل می‌کنن و اگر کسی به چیزی اعتراض داشته باشه باید در نهایت آرامش و ادب از مجاری قانونی اون اقدام کنه.

یعنی اونجا فتنه ندارید؟

فتنه؟

آره فتنه، اغتشاش، آشوب... .

اینا که گفتی خوردنیه؟

ولش کن. بی‌اخلاقی و بی‌احترامی به منتقدین چی؟ دارین؟

ها؟

بی‌احترامی... بی‌ادبی...لبوفروش بی‌سواد...بزدل لرزون... از اینا دارین تو مریخ؟ اونجا هم هست؟

ها؟

به جهنم؟

آره آره! تو ادبیات سیاسی رئیس جمهورای مریخ، "به جهنم" هم دارین ؟

آهان... .

می‌خوایی بریم سراغ سوال بعدی؟

خب بریم!

تو مریخ هم پدیده آقازاده‌ها وجود داره؟

یکم بیشتر توضیح می‌دی؟

ببین کلوکودیوم جان! بعضی آدما توانایی‌ها و استعدادهای خارق‌العاده‌ای دارن که بقیه آدما ندارن، مثلاً می‌تونن برن کت‌شلوار و ساندویچ بخرن یا برن آنژیوگرافی یا اصلا مورد داشتیم بعضی‌هاشون اول تو روز روشن وسط ماه رمضون رفتن تو خیابونا روزه خواری کردن، سپس بعد از گذشت دو سه سال رفتن تو دانشگاه تهران افطاری هم دادن... یه همچین آدمایی‌ هستن این آقازاده‌ها؛ به قول یه بنده خدایی: آقازاده! و ما ادراک ما الآقازاده... در این حد... .

این.... چیز..... که گفتی.....چی بود اسمش؟

......آقازاده؟

آره آره. این آقازاده آخریه که گفتی ورژن چنده؟ عجب قابلیت‌های منحصر به فردی روش نصبه!

اینا که ورژن ندارن. همه شون سر و ته یه... .

سر و ته چی؟

هیچی. میگم کلوکودیوم جان! عزیز دلم! می‌خوای یکی از اینا رو با خودت ببری مریخ تا مریخی‌ها هم از نعمت آقازاده‌ها بی‌نصیب نمونن؟

وای باورم نمیشه شما زمینی‌ها اینقدر دست و دلباز باشید. آره می‌خوام از کجا بردارم؟

آره ما زمینی‌ها آدمای مهمون نوازی هستیم. آدرسشو میگم بنویس.

بگو حفظ میکنم.

تهران. اون بالا بالاها. اون خونه بزرگه که استخرم داره. سندشم ده میلیارد می‌ارزه... .

ممنونم.

خواهش می‌کنم. لطفا صحبت‌های پایانی رو با خوانندگان ما داشته باشید.

در پایان به نمایندگی فعالان فرهنگی سیاسی مریخ  از شما و همه بر و بچه‌ها تشکر می‌کنم.

من هم از شما و همه مریخی‌ها متشکرم. کی میبریش؟

کیو؟

آقازاده رو دیگه.

انگار تو از من بیشتر عجله داری؟ نکنه ریگی به کفشته؟

نه! یعنی... ببین! من میگم اگه این یکی رو یکم زودتر ببری یکی دو تا اشانتیون هم روش میدیم.

مثلاً چی؟

ف.ه رو هم ببر.

اصلاً نمیخوام این قضیه بوداره. من رفتم....

ای بابا کجا رفتی؟ حداقل بیا این ف.ه رو ببر تو راه مریخ براتون از رفقای بهایی‌ و سلطنت طلبش خاطره بگه حوصله‌تون سر نره... .


از منتشر کنندگان:

هفته نامه سیاسی اجتماعی فرهنگی 9دی