دارندگی و برازندگی! ملت پولدار هستند دیگه؛ مگه ما بخیلیم؟ ما آلبوم و دفترچه خاطراتمان را می‌گذاریم توی کمدمان، اینها میدهند باهاش روزنامه چاپ می‌کنند و میگذارند روی دکه. خیلی هم خوب!

مثلاً به مناسبت روز مادر رفته‌اند با مادر خانواده هاشمی مصاحبه کرده‌اند! ایشان هم در همان اول مصاحبه، خود را این‌گونه معرفی کرده است: من همسر عالم مجاهد، روحانی وارسته، سیاست مدار نامی ایران زمین، تربیت یافته مکتب اهل بیت، انسان شریف و بزرگوار حضرت آیت الله هستم

این هم خیلی خوب! فلذا ما که دیدیم چقدر این روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب انسان‌های متعهدی هستند و چقدر دغدغه معرفی الگوهای مناسب از درون خانواده حاج‌آقا به جامعه را دارند، طاقت نیاوردیم و برای مصاحبه‌های بعدی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پیشنهاد می‌کنیم تا این‌گونه صفحه‌های خود را پر کنند. باشد پولی که از خانواده حاج آقا میگیرند بی‌شبهت‌تر باشد:

قبل از هرچیز پیشنهاد می‌کنیم برای راحت‌تر شدن خیال همه من‌جمله خود عوامل روزنامه، نام روزنامه از "آرمان" به "بهرمان" تغییر کند. این‌طوری اگر کسی از تیترها و از عکس‌های حاج‌آقا و خانواده‌شان در صفحات روزنامه نفهمید قضیه از چه قرار است، حداقل از نام روزنامه می‌فهمد. اما بعد:

 

روز دانشجو:

دوستان روزنامه باید برای مصاحبه به مناسبت این روز دنبال یک شخصیت علمی در خانواده حاج‌آقا بگردند. شخصیتی که هم سابقه دانشجو بودن داشته باشد و هم به نوعی نابغه باشد. شاید در بادی امر این کار سخت به نظر برسد، حتی ممکن است خیلی سخت به نظر برسد اما اینطور نیست. گفتگو با جناب م.ه که هم خودشان تحصیلات دانشجویی دارند، هم در دانشگاه آزاد مدیریت دانشجویی داشتند و هم اینکه مدتی در شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد مشغول سرکشی بوده‌اند حتماً به شدت با روز دانشجو مناسبت دارد.

 

روز اسناد ملی:

در این روز باید بروند با کسی که خاطراتش مستندترین و معتبرترین سندهای تاریخی است گفتگو کنند! همین!

 

روز عمران و آبادانی:

در این روز لازم است ابتدا از مزیت‌های عمران و آبادی و تلاش‌های بی‌بدیل خانواده حاج‌آقا در آبادانی این کشور چندین تیتر دهن پر کن کار بشود و سپس قضیه را به شایسته‌سالاری و از آن‌جا به معاونت عمران و آبادانی دانشگاه آزاد ربط داد و از همین مسیر برای مصاحبه با محسن هاشمی اقدام نمود! دوستان دقت داشته باشند که به اندازه کافی در بحث شایسته‌سالاری مانور بدهند.

 

روز جهانی مبارزه با کلسترول:

برای این روز اول لازم است از آقای صادق زیباکلام درخواست شود تا مقاله‌ای با موضوع "نقش کلسترول بالای خون در میزان سکته‌های قلبی" برای روزنامه تهییه نماید و در آن به این نکته مهم اشاره کند که اصولا ساندویچی‌های خیابان انقلاب به این معروف هستند که در طبخ ساندویچ‌ها از روغن بدون کلسترول استفاده می‌کنند؛ از همین‌جا گریزی زده بشود به علاقه فائزه‌هاشمی برای خوردن ساندویچ‌های خیابان انقلاب و... این‌گونه مصاحبه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

روز جوان:

بهترین گزینه برای این روز جوان‌ترین عضو خانواده هاشمی یعنی یاسر هاشمی است. اصلاً هیچ دلیل دیگری لازم نیست. همینکه ایشان جوانترین فرزند این خانواده هستند بهترین و متقن‌ترین دلیل است.

 

حالا بغیر از مناسبتها، صفحات روزنامه را هم می‌توان به همین طریق پر کرد. مثلاً صفحه حوادث را با خبر رفتن سوزن در انگشت عروس خانواده و چکیدن دو قطره خون از آن می‌شود پر کرد، یا صفحه ورزشی را با اخباری مثل اینکه نوه هشتم خانواده زمین را به قدوم خود مزین کرده و راه افتاده‌اند. صفحه سبک زندگی را با لیست غذاهایی که اعضای این خانواده دوست دارند بخورند، و مثلاً صفحه ادبیات را هر هفته با انشاهایی که دانش آموزان خانواده در مدرسه می‌خوانند یا لالایی‌هایی که مادران خانواده برای نوزادان خود زمزمه می‌کنند

از منتشر کنندگان:

پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز