شونصد سال بعد، آمریکا همین موقع!

 

به گزارش گزارشگران، هشت‌هزار و نهصد و شست و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بزودی برگزار خواهد شد.

در همین راستا و به دنبال ادامه مناظرات انتخاباتی نامزدها، دیشب دو نماینده حزب جمهوری‌خواه و سوسیال‌دموکرات، با هم به مناظره، مجادله، مقاتله و محاربه پرداختند!

قیلاری کیلینتون که اتفاقا جد مادری‌ وی یعنی مرحوم هیلاری کیلینتون، شونصدسال پیش هم نماینده حزب دموکرات و نامزد انتخابات آمریکا شده بود، در این مناظره به بحث و گفتگو با نُهنالد ترامپ، پرداخت. گفتنی است نُهنالد ترامپ با هفت واسطه به جدی پدری خود یعنی مرحوم دونالد ترامپ می‌رسد که از قضا او نیز شونصدسال پیش یعنی سال 2016 نماینده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده بود!

در ابتدای این مناظره، کیلینتون 83زن را به صحنه آورد و مدعی شد نُهنالد در یک ماه گذشته به این زنان تجاوز کرده است. نُهنالد در این لحظه ضمن ارائه لبخند به دوربین‌ها گفت: ارثیه!

در ادامه مناظره، ترامپ موضوع ایران را پیش کشید و خطاب به رقیب انتخاباتی خود گفت: مرحوم دونالد، جد پدری من همون موقع به اون ننه بزرگ خرفت تو گفت که با این سیاست‌ها نمیشه جلوی ایرانو گرفت!

وی افزود: ولی به گوشش نرفت که نرفت! الان نتیجشو ببین! بدبخت و خار و خفیف و ذلیل شدیم! ایران تو همه منطقه نفوذ کرده و کاری هم از دست ما ساخته نیست.

ترامپ در ادامه صحبت‌های خود درحالی که اشک‌هایش را پاک می‌کرد گفت: باورت میشه قیلاری! همین دیروز تلفنم زنگ زد، گوشیو برداشتم، یه صدای خش‌داری از پشت خط گفت "برو تو اتاق خوابت ببین زیر متکات چی هست." رفتم دیدم یه چاقوی زنجان ضامن‌دار اصل اون زیر گذاشتن! کفم بردیده بود زن! تو می‌فهمی چاقوی زنجان یعنی چی؟

وی در پایان این بخش از مناظره گفت: کنارشم یه نامه بود که توش نوشته بود "خداوکیلی دیگه راه نداشت از این نزدیکتر بشیم بهت!" اینا همه نتیجه سیاست‌های اون زنیکه...!

در ادامه قیلاری با اشاره به سند اقدام جامع مشترک، برجام گفت اتفاقا سیاست‌های حزب ما و جد مادری ما بود که توانست ایران را به 15سال عقب برگرداند، وی در ادامه افزود: البته با برجام اسرائیل امن‌تر شده بودا، ولی خب دیگه عمر اون بندگان خدا هم به دنیا نبود، هرچی خاکشونه بقای عمر شما باشه؛ ولی اگرچه ایران با موشک یه جوری زد که حتی خار اسرائیل تو بیابوناشون با خاک یکسان شد، ولی بازم معتقدم امنیت اسرائیل با برجام بیشتر شده بود. حالا بگذریم، درست نیست پشت سر مرده حرف بزنیم.

قیلاری در پایان مناظره گفت: اگه مردم آمریکا به من رای بدن، هم‌جنس بازی، بدجنس‌بازی، وحشی‌بازی، مسخره‌بازی، انتربازی و در نهایت منتربازی رو هم آزاد می‌کنم!

ترامپ نیز در پایان خاطرنشان کرد: من اگه رای بیارم اون برجام... لا اله الا الله... اون برجامو جرواجر می‌کنم!