بررسی نقش  رسانه‌های زنجیره‌ای در انحدام انحلال جنبش‌های قیام‌گونه، با تاکید بر مدل‌سازی اقدامات خرابکارانه در بستر دموکراسی! 

رضا عیوضی

تحلیلگر مسائل زنجیره‌ای/ عضو جامعه فعلی مبارز/ مسلط به ورد و اکسل/ عضو سابق کانال دکتر سلام

 

بدنبال اقناع عموم مردم(People) در برابر استدلالات محکم مخالفان(Algae) در سال88، نظریه "داماد لرستان"(dr.prof rahnavard p:44) جایزه بهترین استدلال قرن را به خود اختصاص داد(The award for best joke).

در پی این حادثه و در راستای افشای تقلب آحاد مردم در انتخابات(ba aksariat ziad. Dr.prof.mousavi. p:652)، بارقه‌های اولیه قیام خونین88(Uprising Bloody) زده شد(start).

با شروع قیام خونین 88(Uprising Bloody) و ریختن منتقدان در خیابان‌ها(miss hashemi.effat. p:60) نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مدنی سراسر جهان شکل گرفت(bad bakht jahan). آتش شعل‌ور این قیام که برای اولین بار با نقش بی‌بدیل ابزار و محصولات پرمصرف خانگی نظیر اتو(iron) و لباسشویی(Washing machine)، تا آستانه شکستن کمر حکومت پیش رفته بود(zereshk)، با حضور و راهپیمایی ده‌ها میلیونی اجیر شدگان(sandwich & sandis)، برای مدتی زیر خاکستر پنهان گردید.

 اما این قیام مردمی و بین‌المللی که با حضور تنی چند از مردم انگلستان(MI6) و دیگر کشورهای اروپایی(CIA & SEFID) و غیر اروپایی(Zionism & Saudi) پی ریزی می‌شد، همچنان به فعالیت‌ها و موفقیت‌های خود ادامه داد.

این قیام در ادامه توانست ضمن دست‌یابی به موفقیت‌های فراوانیba aksariat ziad!))،  نظیر تغییر نام کوچه‌ای در روستای ده‌ترکان از توابع بروجرد به نام "محمدرضا شجریان"، ضربه مهلک دیگری بر پیکره بی‌جان نظام وارد سازد و از طرفی دیگر مشتی باشد بر دهان منتقدان و یاوه‌گویانی که مدام دم از مردن و سکون قیام می‌زدند(shajarian. Tasnife tofangat ra ghurt bede. M:8).

اکنون و در قدم بعدی(next step)، جنبش موفق به انتشار مطلبی طنز(comedic) در یک نشریه زنجیره‌ای(crazy) شد. بدنبال این واقعه، کمیته‌های مردمی در پی افشای حقایق پنهان نظام برآمده‌اند.

حال باید دید حکومت در برابر مبارزات جنبش و فتوحات قدم به قدم قیام(bepa nachaee)، چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

از منتشر کنندگان: سایت طنز راه راه

لینک داده شده در پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز