اصل خبر:

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت، از تعلیق حساب کاربری توئیترهاشمی خبر داد.

 وی اعلام کرد که حساب های توئیتر، ایستاگرام و تلگرامی که به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شده در اختیار دبیر سایت ایشان بوده و وی بدون هماهنگی با رئیس مجمع تشخیص اقدام به انتشار مطالب می‌کرده است.

 

 

تحلیل خبر:

از این‌که چند سال است چندین شبکه و کانال و... بدون اطلاع آیت‌الله با نام ایشان درحال فعالیت هستند، نتیجه می‌گیریم آیت‌الله به طرز قابل ستایشی به آزادی معتقداند. ایشان بارها در حاشیه دیدار با جمعی از جوانان و نمایندگان انجمن‌های اسلامی شهر یالغازان بر لزوم آزاد گذاشتن جوانان تاکید کرده‌اند.

همچنین از تعلیق همه این شبکه‌ها که به نام ایشان کار می‌کرده‌اند نیز این تحلیل بر می‌آید که ایشان تنها یار و یاور ولایت هستند چرا که با کوچک اشاره‌‌ای، این یار دیرین انقلاب نه تنها توئیت مورد نظر را اصلاح کرد، بلکه بعد از اصلاح، ضمن بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه‌ها و این توئیت‌ها وابسته به ایشان نیست، اما یار امام به این‌ها قانع نشد و در نهایت همه آن‌ها را تعلیق هم کرد. ضمنا این تعلیق‌ها تا هنگامی‌که مسئول متعهد و مناسبی برای اداره این کانال‌ها و شبکه‌ها تعیین گردد، همچنان پابرجا خواهد ماند.

همان‌طور که می‌بینید این یار و یاور همیشگی انقلاب، تنها کسی از مسئولین است که به شعار آزادی و ماندن با ولایت واقعا عمل می‌کند.