سلام بر معاندین خداجوی و میلیون‌ها مردمی که در خیابان‌های شهر ثابت کردند بانک فقط برای دادن قسط نیست بلکه می‌شود گاهی هم به قصد گرفتن قسط ۳۰ سال عقب افتاده به بانک مراجعه و آن را آتش زد!

و با درود بی پایان بر روح پرفتوح شهدای محارب فی‌سبیل الله که سعی داشتند در روز عاشورا توی خیابان‌ها برای عزاداران حسینی بصورت تصویری و عملی بفهمانند که وقتی خیمه‌ها آتش می‌گیرد دقیقا چه شکلی می‌سوزد، اعلام می‌کنم حال حقیر و آن یکی حقیر و کلا به شما که عرض کنم آن یکی حقیرتر از همه خوب است.

برخی در میان این حجم عظیم آتش تبلیغاتی که علیه بنده درست کرده‌اند نزد ما آمده و به ما گفتند که تو چه بیانیه بدهی و چه ندهی مردم در روز ۹دی خواهند آمد، اما همه‌گان باید بدانند برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگانی چون شهرام پول برداشتند نه ما! آنان اگر به جای اتهام‌زنی‌های کذب و بی‌معنا، رشد و بلوغ یک ملت را آشوب عده‌ای بزغاله و گوساله نمی‌خواندند، امروز ما در مراتع سرسبز کوهنورد اینا مشغول بودیم... .

روز عاشورا جشنواره‌ای از آتش و خون در معابر عمومی برپا بود که می‌توانست رشد و نمو و بلوغ سیاسی یک ملت را نشان دهد درحالی که رژیم و صدا و سیما با کمک مردمی که معلوم نبود از کجا آمده‌اند، با یک جنگ روانی آن را تبدیل به هیچ کردند رفت پی کارش... .

بنده بعد از مشاهده تصاویر جشن بلوغ سیاسی ملت از صدا و سیما، در یکی از صحنه‌ها چیزهایی دیدم که نهایتا تصمیم گرفتم تسلیم این صحنه‌آرایی چیز بشوم و به صدا و سیما این پیشنهاد را بدهم که در پایین فیلم‌های ترسناکی که پخش می‌کند علامت مثبت۱۸ بگذارد.

این رژیم با حمله به خوابگاه دانشجویان، با پایمال کردن خون‌های ریخته شده، جوانان کتک خورده، مردم مورد اهانت قرار گرفته، صدا و سیمای از انظار افتاده، قلم‌های شکسته، روزنامه‌های بسته، اون که پشت در نشسته و اون که توی راهروی سمت چپ اتاق آخر هست خیلی خسته و توی دستش هست یه بسته راه به جایی نخواهد برد.

در ایامی که گذشت شخصیت‌ها و گروه‌هایی به سراغ اینجانب و کوهنورد آمدند که حتی خودمان هم فکرش را نمی‌کردیم! آنان در کمال تعجب خواستار گذشت من از آنچه گذشت شدند! اما آیا کلا مگر می‌شود از آن‌چه که گذشته گذشت؟ من و صاحب تئوری داماد لرستان تاحالا فکر می‌کردیم که فقط از آن‌چه که دارد می‌آید می‌شود گذشت!

حالا کاری به این حرف‌ها ندارم اما شاید توجه نمی‌شد که اینجانب از همان ابتدا از حق شخصی خود گذشته بودم، اما مسئله انتخابات مسئله شخصی من نبود و نیست، مسئله جمهوریت و حتی اسلامیت نظام ماست. اگر دقت کرده باشید طرفداران ما هم با شعار "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" روی همین مسئله اخیر یعنی اسلامیت و جمهوریت خیلی تأکید زیادی داشتند.

گروهی از خداجویان روزگار، نوادگان ابرهه و از متخصصان عرصه سنگ‌پرانی بر روی آب‌های ساکن ملی، بر سر آنند که گرد هم آیند و با تشکیل جمعیتی به صیانت از حقوق و آرای پایمال شده مردم در انتخابات گذشته بپردازند و از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله فتوشاپ و کورل استدیو۶، مدارک و اسناد تقلب‌ها و تخلف‌های انجام گرفته را بر ملا کنند که اینجانب نیز به این جمع می‌پیوندم.

این گروه اجرای اصول علاف و معطل مانده قانون اساسی را در دستور کار خود خواهد داشت و علاوه بر آن در این مرحله مطالبات زیر را دنبال خواهد کرد:

– توقف هرچه سریع‌تر برخوردها و تذکرات فوق امنیتی، امنیتی، فوق نظامی، نظامی، غیرنظامی، تنبیه بدنی، تذکر لسانی، ترک محل با دلخوری، ترک محل بدون دلخوری، ابراز مخالفت قلبی و درونی... با رشد و بلوغ سیاسی آحاد ملت.

– اصلاح قانون انتخابات به نحوی که حداقل بتوان بعد از این یک یا دو راه برای تقلب متصور شد.

– رعایت اصل ۲۷ قانون اساسی در مورد آزادی برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در مساجد، بانکها و مهدهای کودک به جهت آشنایی نمازگزاران و کودکان با معنای بلوغ سیاسی ملت.

– آزادی مطبوعات در حمله به احکام اسلامی نظیر قصاص و فعالیت مجدد سایت‌های خبری وابسته به آحاد ملت شریف و همیشه در پشت صحنه انگلیس و اسرائیل.

– ممنوعیت مداخلات دولت در فضای ارتباطی بیگانگان ساکن داخل، نظیر اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت، پیام‌های کوتاه، پیا‌م‌های بلند، پیام‌های متوسط، پیام از طریق کبوتر نامه‌رسان ‌و پیام از طریق دو قوطی رب که با یک سیم بههم وصل میشوند و جلوگیری از قطع ارتباطات تلفنی ناشی از عدم آنتندهی مناسب اپراتورهای همراه و پایان شنود مکالمات مردم خداجو و کلا هرگونه تجسس یا چیز!

– توقف برخوردهای یک‌جانبه، دوجانبه، سه جانبه، چهارجانبه، کاپ قهرمانی آسیا، کاپ استرالیا و اقیانوسیه، الکلاسیکو و... در رسانه رسمی کشور نسبت به کسانی که از گذشته خود گذشتهاند.

– آزادی همه دستگیرشدگان سیاسی و مجوز تأسیس حزب "کشتی نوح" جهت قراردادن از هر حیوان یک جفت در آن.

کلام آخر این‌که از آن‌جا که حتی یک جوی کوچک لجن در این بین می تواند کل دریا را نجس کند، پس ضرورتی ندارد همه بندها با هم شروع شود؛ فقط لطفا از هرجا شروع شد به ترتیب ادامه پیدا کند که من و صاحب نظریه داماد لرستان قاطی نکنیم.

 

از منتشر کنندگان:

پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز