چند روزنامه دولتی همزمان با قیمتهای سرسام‌آور و مشکلات اقتصادی مردم چه نوشتند

باهم به بررسی تیترها و موضوعات موردنظر این روزنامه‌ها در این روزهای گرانی دلار و بحران اقتصادی می‌پردازیم.


روزنامه اعتماد
این روزنامه در صفحه اول خود با تیتر «سلام علیکم» روی دکه رفته است. نویسنده در مطلب مربوط به این تیتر، از فواید و آثار سلام کردن و گشاده‌رویی با هم‌دیگر نوشته و نوشته است که سلام کردن در دین اسلام خیلی توصیه شده و ثواب خیلی زیادی برای کسی که در سلام کردن پیش‌دستی کند دارد.
نویسنده در ادامه این مطلب گفته است که « تازه! سلام سلامتی هم می‌آره»
این روزنامه همچنین در صفحه اول خود به مسابقات دوچرخه‌سواری اچ‌‌سی‌کراس اروپا پرداخته و تصاویری از آن را به چاپ رسانده است.

روزنامه آرمان
روزنامه آرمان با تیتر «خاطره منتشر نشده مرحوم از کنجدها» به گرانی‌ها و تورم‌های زمان ریاست‌جمهوری هاشمی‌رفسنجانی اشاره نکرده است! بلکه خاطره‌ای از ایشان در آن ایام را منتشر کرده است.
در بخشی از این خاطره آمده است: صبح از خواب بلند شدم. بعد از تحقیق زیاد فهمیدم که مردم در سراسر جهان صبح‌ها از خواب بلند می‌شوند. پاسدارها سنگک تازه آورده بودند که کنجد رویش از کنجد روی سنگک‌های دیروز کمتر بود. به وزیر کشاورزی زنگ زدم و علت از بین رفتن چسبندگی کنجدها را جویا شدم. قول پیگیری داد. شب شد. من هم خوابیدم.
این روزنامه در تیترهای دیگر صفحه اول خود، به موضوعات روز پرداخته است مثل «تفاوت‌های پنیر تبریزی با پنیر معمولی»، «سریال‌های ماه رمضان»، «علت خم شدن زرافه‌ها هنگام آب خوردن» و...

روزنامه شرق
این روزنامه با تیتر یکِ «شستِ کَری تضمین است»، همچنان مشغول پرداختن به برجام است. نویسنده در این مطلب معتقد است اگرچه آمریکا از برجام خارج شد و کری در جواب ایمیل‌های عراقچی فقط و فقط شست خودش را نشان داد، اما در فرهنگ غربی نشان دادن شست چیز بدی نیست بلکه برعکس، در آن‌جا به معنی اوکی و درست بودن چیزی‌ است.
این روزنامه در مطلب دیگری در صفحه اول خود به موضوع جذاب‌تر شدن بسته‌بندی‌های چیپس و پفک پرداخته و گفته است این بسته‌بندی‌ها باعث تشویق کودکان به مصرف این چیزها می‌شود.

روزنامه  آفتاب
تیتر یک این روزنامه این است: «خیار دوس داری؟»
نویسنده در این مطلب به طبع گرم رئیس‌جمهور و علاقه شدید او به چیزهای خنک مخصوصاً خیار پرداخته و گفته است روحانی هرجا می‌رود باید برایش کولر بگیرند.
این روزنامه در پایین صفحه اول خود، نحوه ساخت بادبادک را آموزش داده است.


روزنامه وطن امروز