حالا حالاها خورشید!

مجری: خب! به نام خدا، سلام عرض می‌کنم خدمت همه شما بینندگان عزیز برنامه حالاحالاها خورشید که ساعت 7 صبح از خواب بلند شدید برنامه ما رو ببینید و دوباره برگردید به رختخواب‌هاتون، هار هار هار.
در این برنامه طبق روال قبلی با بررسی روزنامه‌‌های صبح ایران می‌خواهیم آنتن زنده تلویزیون رو چند ساعتی اشغال کنیم و با هم بگیم و بخندیم.
راستی! قبل از هر چیزی خدمت‌تون بگم که بنده امروز همه روزنامه‌ها رو که بررسی می‌کردم، متوجه شدم قیمت دلار از مرز 7هزار و خرده‌ای تومن رد شده. برای همین تماسی با رئیس دولت گرفتم و از ایشون پرسیدم خیال‌مون بابت دلار راحت باشه؟
ایشون البته خواب بودن و اطرافیان‌شون گفتن حدود 9 از خواب پا میشن، ولی مطمئن باشید اگر بیدار بودن، حتما می‌گفتن که بله خیال‌تون از بابت دلار و همه‌چیز دیگه راحت باشه.
خب! حالا که دیگه خیال‌مون از بابت دلار راحت شده بریم سراغ بررسی روزنامه‌ها و ببینیم که نسبت به کشتار و قتل عامی که صهیونیست‌ها دیروز توی قدس راه انداختن چه واکنشی نشون دادن.
همون‌طور که خبر دارید دیروز چیزی در حدود 70 زن و کودک و جوان فلسطینی شهید شدن و این اتفاق توی تمام دنیا تا حالا واکنش‌های زیادی رو برانگیخته.

با روزنامه آفتاب شروع می‌کنیم.
این روزنامه با تیتر درشت «کشتار بی‌حد» تیتر یک خودش رو اختصاص داده به کشتار فلامینگوها در تالاب انزلی توسط شکارچیان غیرقانونی و از مسوولان محیط زیست کشورهای 1+5 خواسته این مساله رو به‌صورت جدی مورد پیگرد قرار بدن.
تیتر دوم این روزنامه‌ هم به پایین اومدن نرخ دلار اشاره کرده و گفته که اگر رئیسی می‌اومد الان تو تحریریه روزنامه دیوار کشیده بودن.

روزنامه هفت صبح با یه تیتر جذاب روی صفحه اول منتشرشده: «غرش قدس».
این روزنامه در توضیح این تیتر اشاره به شنیده شدن صداهای وحشتناک از سمت قدس کرده و در ادامه مطلب گفته که احتمالا دیشب توی قدس تگرگ می‌باریده.

روزنامه آرمان با این تیتر امروز خودش رو آغاز کرده: «ناگفته‌های مرحوم از انتقال سفارت آمریکا به قدس»
در توضیح این تیتر اومده: یک بار که محافظ‌ها سنگک آورده بودند، دیدم سنگکش خوب برشته نشده. از آن‌موقع به بعد گفتم دیگر از سنگکی بغل‌دست سفارت آمریکا سنگک بخرند. مال آنها خوردن دارد... .

روزنامه شرق هم با تیتر درشت و جالب: «من هم یک اسرائیلی کثیف هستم» به موضوع دیروز پرداخته و در ادامه مطلبش نوشته که در حادثه دیروز قدس چندین نظامی عیالوار اسرائیلی، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. شرق در ادامه گفته برای همدردی با خانواده‌های این نظامیان این تیتر رو انتخاب کرده.



منتشر شده در روزنامه وطن امروز