در اینباکس گوشی کرباسچی چه می‌گذرد

 

بعد از اینکه فاطمه دانشور فعال اصلاح‌طلب، دست به افشاگری زد و گفت چون دو میلیارد تومان ورودیه لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر را به کرباسچی پرداخت نکرده از این لیست خط خورده است، معلوم شد رانت و زد و بند برای کرباسچی از بین نمی‌رود بلکه از شغلی به شغل دیگر منتقل می‌شود.

حالا ما می‌خواهیم حدس بزنیم در اینباکس گوشی کرباسچی چه پیام‌هایی هست، احتمالا یک همچین چیزهایی:

 

 

باسلام

مشتری گرامی، دستگاه پول‌شمار شما آماده تحویل می‌باشد

لطفا در ساعات اداری با در دست داشتن رسید و مدارک مربوطه، به نمایندگی‌های ما مراجعه کنید

"شرکت ماشین‌آلات شمارنده"

 

 

سلام باباجون. چقد میگیری تو لیست خرید این ماه خونه، یه بسته پاستیلم بگنجونی؟

"دختر خونه"

 

 

خب حالا گناه من چیه پیامک واریزش برای شما نیومده؟ الان من برم به اپراتورا شکایت کنم که چرا اسمم تو لیست شورای شهر نیست؟

"پسر جلویی آقای معاون"

 

 

غلام این بود قرار ما؟ همش انقد؟ باشه عیب نداره دوباره میایی بگی تَکرار کن یا نه؟ اونموقع برات دارم

"ممد تمدن"

 

 

سلام آقا غلام. پدر سلام رسوندن گفتن شماره کارت مرحمت بفرمایید

"پسر عقبی آقای معاون"

 

 

بله حق با شماست، این هزینه نیست، سرمایه‌گذاریه ولی خداییش زیاد گفتی 2میلیاردو بذارم بانک سودش بیشتره که

"ناخن خشک7"

 

 

واریز 200000000 ریال

موجودی 4200000000 ریال

"بانک شوخی با ملت"

 

 

غلام لیست پر نشد؟ همه پولاشونو واریز کردن؟ بگم بچه‌های زنجیره‌ای تبلیغاتو شروع کنن؟ علی‌الحساب یه تومنشو بفرست واسه روزنامه‌ها و کانالا

"رابط زنجیره‌ای‌ها"

 

 

غلام یه کار نکن خودم یه لیست دیگه بدم پولای بچه‌هارم خودم بگیرما! آفرین اون سرویس قاشق‌خوری رو بذار تو لیست!

"حاج‌خانوم"


از منتشر کنندگان: مشرق نیوز