معصومه ابتکار: من همان روح برجام هستم!

 

میخواهیم ببینیم شخصیت‌های کشوری درمورد روح برجام چه نظری دارند. برای همین سراغ آن‌ها رفتیم تا ببینیم بعد از شنیدن نام این عزیز تازه سفر کرده یعنی "روح برجام" چه حرفی برای گفتن دارند:

 

حسن روحانی: حتی اگر روح برجام جرواجر هم شود باز تاثیری روی خود برجام ندارد!

 

معصومه ابتکار: من همان روح برجام هستم!

 

مهدی هاشمی: خداییش دیگه با روح نمیشه عکس گرفت!

 

وکیل مهدی هاشمی: روحارو چطوری میندازن زندان؟

 

حسام‌الدین آشنا: چرا با شماره ناشناس به من زنگ زدید؟ چرا با شماره ناشناس به من زنگ زدید؟ چرا با شماره ناشناس به من زنگ زدید؟

 

حسین شریعتمداری: به گواه صدها سند غیرقابل انکار، روح برجام اصالتا اهل لندن و سگ دستاویز جرج سوروس و مایکل لدین است

 

صالحی امیری: صدا و سیما مذاکرات را پخش می‌کند، دختر نه ساله‌ام می‌گوید بابا روح برجام ترسناکه؟ از جواب می‌مانم!

 

حسین فریدون: شرکت واردات صادرات "روح‌سازان برجام سهامی خاص" آماده خدمت به اعضای فامیل است

 

سید عباس عراقچی: از طریق اینستاگرام حال روح برجام را پرسیدم، بد نبود

 

ترامپ: یعنی این روح برجام جنسیتشم معلوم نیست؟

 

محمدباقر نوبخت: منظور رئیس‌جمهور از تجاوز به روح برجام، عدم همکاری کشورهای 5به‌علاوه یک در رفع برخی تحریم‌ها در شاخه بانکی بوده است

 

عباس آخوندی: چقد گفتم روح برجامو بیمه کنید گوش نکردید؛ تازه در راستای اقتصاد مقاومتی هم بود

 

بیژن زنگنه: از الان بگم روح برجام اگه بخواد چیزی درمورد پرونده کرسنت بگه دروغ می‌گه

 

جواد ظریف: روح برجام که با یک هوووو هوووو کردن می‌تواند کل سیستم دفاعی کودکان ما را از کار بیندازد از تجاوز ما می‌ترسد؟

 

 

منتشر شده در ویژه نامه طنز راه راه 

خرید PDF از طاقچه: yon.ir/mVoEP