باشگاه‌های ایرانی چه چیزی را باید جذب کنند؟

 زلاتان ابراهیموویچ بازیکن نام‌آشنای سوئدی، به تیم منچستر یونایتد پیوست و مثل همیشه خبرساز شد.

البته این خبرسازی فقط به خاطر پیوستن او به منچستر نبود؛ بلکه آن‌چه کف همگان را برید این بود که مسئولین منچستر مجبور شدند طی قراردادی، آشپز اختصاصی زلاتان را هم جذب کنند!

اما اگر تصور کنید درصورتی که قرار بود در ایران با هر بازیکن، یک نفر یا یک چیز دیگر را هم جذب کنند، باشگاه‌های کشور ما مجبور بودند چه چیزهایی را جذب کنند، آن‌وقت خواهید دید که مسئولین منچستر اتفاقا کار خیلی عجیبی نکرده‌اند!

 

آرایشگر!

آرایشگر اختصاصی یکی از چیزهایی است که برای تعداد قابل توجهی از بازیکنان فوتبال کشورمان نیاز است. به حدی که برخی بازیکنان وقتی وارد مستطیل سبز می‌شوند نمی‌شود جز این را تصور کرد که او همین الان از روی صندلی و زیر دست آرایشگر بلند شده است! البته این آرایشگر اگرچه باید مرد باشد اما لازم است در مسائلی چون زیرابرو، بندانداختن، رژ، سفیدکننده، ویتامینه، خط‌انداختن، بافت‌مو و... مهارت کافی و در شان لیگ برتر را داشته باشد. در این حد.

 

مسئول قلیان!

خب به هرحال در کنار تفریح ناسالمی مثل فوتبال و ورزش‌هایی از این دست، لازم است تفریحات سالمی هم مثل دود و سیگار و قلیان باشد تا عوارض فوتبال را بشوره ببره پایین!

بنابراین به نظر می‌رسد لازم باشد که مسئولین در کنار جذب بازیکن برای تیم، کسی را هم بعنوان مسئول قلیان او جذب کنند. می‌شود یک چیزی تو مایه‌های پزشک خانواده!

 

خیاط

خیاط هم لازم است آن هم نه هر خیاطی! خیاطی که بلد باشد مثلا لباس باب اسفنجی بدوزد!

 

دندان‌پزشک اختصاصی

نه اشتباه نکنید! از آن‌جا که مد است بازیکنان و سلبریتی‌ها می‌روند با دندان‌پزشک اختصاصی‌ عکس سلفی می‌گیرند و می‌گذارند توی اینستاگرام، لازم است همراه بازیکنان، دندان‌پزشک اختصاصی هم جذب شود تا بازیکن بخت برگشته مجبور نباشد برای 4تا عکس هی بلند بشود برود مطب!

 

عکاس و فیلمبردار

ماجرای دندان‌پزشک اختصاصی ماهی یکی دوبار کشش دارد اما برخی بازیکنان هرلحظه احتیاج به آپدیت کردن صفحه‌های مجازی‌شان دارند. به هرحال مگر یک بازیکن چندبار توی عمرش لباس باب اسفنجی و جیمی خرگوشه می‌پوشد؟ بنابراین عکاس و فیلمبردار اختصاصی هم برای این دسته لازم است.

 

تیم رسانه‌ای!

شنیدید مثلا می‌گویند طرف خودش به تنهایی یک تیم است؟ نشنیدید؟ من توصیه می‌کنم گزارش‌های خیابانی را گوش کنید از این حرف‌های قشنگ زیاد می‌زند!

حالا بگذریم! طرف خودش یک نفر است اما لازم است یک تیم رسانه‌ای پشت خودش داشته باشد تا بتوانند حواشی و مسائل زندگی حرفه‌ای(!) او را مدیریت کنند!

 

چاقوکش

تعجب نکنید! کسی که توی زمین به خار و مادر بازیکن تیم مقابل رحم نمی کند، انتظار دارید بیرون زمین رحم کند؟ پس لازم است یک چاقوکش مشتی کنار هر بازیکن(تاکید میکنم هر بازیکن) جذب شود.

 

شرخر

این یکی دیگر نیازی به توضیح ندارد! کسی باید باشد که مسئول پول کردن چک‌هایی باشد که توسط باشگاه کشیده شده است.

 

باقی مسائل!

خب چون خانواده اینجا نشسته و دست و پای ما هم بسته است، ما بیش از این وقت‌تان را نمی‌گیریم!


منتشر شده در ویژه نامه طنز راه راه 

خرید PDF از طاقچه: yon.ir/mVoEP