مکالمه لو رفته رضا رشیدپور با معبر نهاد ریاست جمهوری

  

بووووق بووووق(صدای تلفن!)

-با سلام. شما با نهاد ریاست جمهوری تماس گرفته‌اید. برای خدمت گزاری بیشتر، کلیه مکالمات شما با همکاران ما ضبط می‌شود. جهت ارتباط با بخش «واردات بی‌رویه» عدد یک، «تقدیر و تشکر» عدد دو، «گزارش انتقاد از دولت» عدد سه، «چک‌کن غذا» عدد چهار و «تعبیر خواب» عدد پنج را انتخاب کنید و در پایان کلید ستاره را فشار دهید. در غیر این‌صورت برای ارتباط با برادر رئیس‌جمهور منتظر بمانید.

 

-سلام شما با بخش چک‌کن غذا تماس گرفته‌اید. بفرمایید.

-سلام. مثل این‌که اشتباه گرفتم. من بخش تعبیر خواب رو می‌خواستم.

-همین‌جاست. منتها به‌دنبال ابلاغ آیین‌نامه اقتصاد مقاومتی، بنده بعد از چک کردن غذای رئیس‌جمهور و اطمینان از سالم و خوشمزه بودن اون، کار تعبیر خواب‌های ایشون و اطرافیان‌شون رو هم خودم انجام می‌دم.

-من یه خواب دیدم می‌خواستم زحمت تعبیرش رو بکشید.

-شرمنده ما این‌جا فقط خواب رئیس‌جمهور و اطرافیان‌شون رو تعبیر می‌کنیم.

-منم جزو اطرافیان‌ ایشون هستم دیگه.

-چطور من نمی‌شناسم؟

-بابا من همون مجریه هستم دیگه.

-کدوم؟

-همون که هی تو ستاد می‌گفتم «شله شله روحانی دوست داریم های های»

-عه! خودتی رشیدپور؟ شرمنده به خدا این‌جا انقد ما رو می‌بندن به غذا و دسر، کلا همه چی یادمون رفته.

-خواهش می‌کنم. ببین من یه خواب بد دیدم. دیدم هفت تا مجری لاغر هفت تا مجری چاق رو خوردن. چی‌کار باید بکنم؟

-عوض کن درست می‌شی!

-بالشمو؟ اونو که عوض کردم.

-نه بالشو نمی‌گم.

-چیو پس می‌گی؟ تشکمو؟

-نه

-تختم؟

-نه؟

-ای بابا! دِ یالا بگو خب!

-ساقیتو!

-مسخره بازی نکن، دارم جدی می‌گم حالم بده! تو خیر سرت معبر بزرگی هستی. ما باهم نون و نمک خوردیم تو ستاد.

-اون نون و نمکا که از ستاد بغلی اومده بود.

- چه ربطی داره! ما باهم دو نفری نون و نمک ستاد بغلی رو خوردیم. اینو دیگه چی می‌گی؟

- اومممم... راست می‌گی.

-حالا بگم خوابمو؟

-با جزئیات بگو.

-ببین من یه هفته‌س دارم خواب می‌بینم که هفت تا مجری لاغر هفت تا مجری چاق رو می‌خورن. قیافه هیچ‌کدوم از مجریا تو خواب معلوم نبوده اما توی خواب آخری دیدم که یکی از مجری چاقا که خورده می‌شه خودمم!

-خیلی خب غصه نخور. تعبیرش اینه که قحطی مجری اومده و تا پایان این دولت هم ادامه داره. تو فقط کافیه زنگ بزنی؛ هیچ‌کس جواب رد بهت نمی‌ده. شبکه یک، دو، سه، چهار... همه بهت آنتن زنده مفت و مجانی هم می‌دن.

-وایییی واقعا می‌گی؟

- آره

-یعنی می‌تونم برم رُم؟

-رُم برای چی؟

- همیشه از بچگی دوست داشتم برم رم بگم رضا رشیدپور رررررررررم!


سایت طنز راه راه