بابا سلام رسوند! 

با سلام

شما با دفتر سازمان محیط زیست تماس گرفته‌اید. برای گزارش کشته‌شدن سگ‌های ولگرد عدد یک، مصاحبه با رئیس سازمان عدد دو، خرید بنزین خارجی عدد سه و انتقاد از عملکرد سازمان عدد 36ممیز 795 را در 44ضرب کنید و حاصل را زیر رادیکال برده سپس وارد نمایید. در غیر اینصورت صبر کنید تا به اپراتور وصل شوید::

 

+ سلام ملیکم خسته نباشید این‌جانب لطف‌علی سبزعلی‌زاده تماس گرفتم خدمت شما تا از بابت حضورتون در استان ما که باعث بارندگی‌های خوبی شد تشکر کنم ولی اگر ممکنه زمانشو بیشتر کنید

 

+ سلام بنده خبرنگار آزاد هستم از بی‌بی‌سی(!) خواستم از خانم دکتر یه وقت دیگه برای مصاحبه بگیریم

 

+ الو! الو! سلام حاج خانوم نیستید دفترتون؟ من بچه معاونتونم بابا سلام رسوند گفت مدارک استخدامی من آمادست بیارم کجا براتون؟

 

+ خانم دکتر من یه فکر بهتر به ذهنم رسیده! صبرکنیم ببینیم هواشناسی کی کجا رو برای بارندگی پیش‌بینی می‌کنه، شب قبلش بریم اونجا مسافرت! نظرتون چیه؟ ریسکشم کمتره

 

+ الو! میگم آقا بیژن اینارو شام دعوت کن من یکم بنزین وارد کردم ببینیم چطور میشه اینارو فروختشون

 

+ خانوم دکتر تماس گرفتم بگم سخنرانی‌تون با موضوع نقش جلبک‌ها در فساد مملکت کنسل شد

 

+ سلام. من همان سگ هستم! هاپ هاپ!


 

از منتشر کنندگان: سایت طنز و کاریکاتور راه راه