هر دانشجو یک رقاص!

 

به گزارش خبرنگار ما، امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

کلا دانشجویان این روز را از همان اول روز مهمی می‌دانند و در بسیاری از دانشگاه‌ها برای بزرگداشت این روز مهم، تا پاسی از شب به جشن و پایکوبی می‌پردازند. علاوه بر این، دانشجویان در برخی از دانشگاه‌ها نیز موفق به پیچاندن کلاس‌ها می‌شوند تا در مراسمات تدارک دیده شده از سوی تشکل‌ها شرکت کنند اما اساتید معتقدند نمی‌کنند!

از طرفی مسئولین دانشگاه‌ها نیز تدابیر خاص و ویژه‌ای برای هرچه بهتر برگزار شدن این روز می‌اندیشند و به خاطره‌انگیز شدن آن کمک شایانی می‌کنند اما دانشجویان معتقدند نمی‌کنند!

به همین بهانه سراغ یکی از دانشگاه‌ها رفتیم تا از نزدیک با خدمات ویژه این روز، آشنا شویم.

رئیس این دانشگاه‌ در مصاحبه‌ با خبرنگار ما گفت: دانشجو باید مطالبه‌گر، عدالت‌طلب، زیر بار زور نرو، پرتوان، درس‌خوان و... کلا دانشجو باید سیب‌زمینی نباشد!

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان مطالبه‌گری که پیگیر بالا بردن کیفیت غذای سلف این دانشگاه بودند، گفت: البته گوشت یخ‌زده برزیلی کیفیت مطلوبی داره، اما اعتراضات دانشجوها ما رو بر اون داشت تا گوشت یخ‌زده آرژانتینی رو هم از امروز به سبد سلف سرویس اضافه کنیم.

ایشان در پایان خطاب به دانشجویان افزود: اون سومیه که از همه سیاه‌تره، اونم گوشته، بخورید نوش جونتون!

در ادامه این روز، نمایشگاهی در همین دانشگاه با عنوان "هر دانشجو یک نقاش، تبدیل تهدید به فرصت" برای پاسداشت مقام دانشجو برپا شد. مدیر امور فرهنگی این دانشگاه به خبر‌نگار ما گفت: هنر عبارت است از شیرجه زدن در یک قطره لاک قرمز، و حتی غرق شدن در آن! آه...!

ایشان در ادامه افزود: ما دیدیم حقیقتا در بین برخی دانشجویان دختر، هنر والای نقاشی به بهترین نحو ممکن بروز پیدا می‌کند، فلذا نمایشگاه ارائه لوازم آرایش را به مناسبت روز دانشجو، با تخفیف بالا دایر کردیم تا ضمن جلوگیری از خروج ارز از دانشگاه، تهدید بی‌حجابی را تبدیل به یک فرصت کنیم که البته مطابق با اصل اقتصاد مقاومتی هم هست!

ایشان در پایان ضمن اشاره به استقبال عجیب و پرشور برخی دانشجویان پسر از این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: ان شا الله قصد داریم در پایان مراسمات روز دانشجو، کنسرتی را نیز با عنوان "هر دانشجو یک رقاص، تبدیل تهدید به فرصت" در سالن همایش‌های دانشگاه برگزار کنیم.

 

از منتشر کنندگان: سایت طنز راه راه.