نامه سرگشاده صادق زیباکلام به حسین شریعتمداری!

به گزارش گزارشگران، به دنبال وقوع جمعه سیاه در آمریکا و حملات وحشیانه مردم به فروشگاه‌های این کشور، تعداد زیادی کشته، زخمی و بازداشت شدند. در همین راستا تصاویر زیادی از هجوم مردم و غارت فروشگاه‌های این کشور توسط ایشان، در شبکه‌های مجازی مخابره شده است. صادق زیباکلام نیز طی نامه‌ای سر و ته گشاده به حاج حسین شریعتمداری، مراتب اعتراض خود نسبت به انتشار این تصاویر در شبکه‌های مجازی را اعلام نمود.

در این نامه آمده است:

محضر مبارک جناب آقای حسین شریعتمداری، مدیر مسئول محترم روزنامه همشهری!

بر همگان واضح و مبرهن است که تصاویر منعکس شده از جمعه سیاه در آمریکا، همگی ساختگی و دارای پردازش‌هاش گرافیکی است و کلا فتوشاپ است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که الان در آمریکا اصلا جمعه نیست، بیان نموده است: آمریکا مهد دموکراسی، منبع دموکراسی، صادر کننده دموکراسی و کلا خود دموکراسی است، حتی در مخیله کسی هم نمی‌گنجد که این تصاویر مخابره شده، متعلق به این کشور متمدن باشد.

ایشان در ادامه ضمن بیان اینکه آمریکا بهشت و کعبه آمال کل دنیاست، اضافه کرد: ملت‌های پا برهنه و جنگ‌زده بدانند که محال است با کمک مشتی فریب‌خورده و اراذل و اوباش، بتوانند چهره ایالات متحده را مخدوش کنند.

وی در پایان ضمن انتقاد از درج تصویر پرچم آتش گرفته آمریکا به دست جوانان این کشور در صفحه اول روزنامه، بیان داشت: وقتی صحنه‌های آتش‌ گرفتن پرچم آمریکا به دست مردم آمریکا را می‌دیدم، انگار داشتند من را آتش می‌زدند.