بیانیه شماره یک هیلاری کلینتون

سیتیزن‌های خداجوی و حامی هم‌جنس‌بازی آمریکا

درود آبراهام لینکن و کریستف کلمپ کبیر بر شما سیتیزن‌های حق طلبی که دیشب ثابت کردید، برخلاف نظریه‌های علمی مشتی فریب خورده، آمریکا به جای اینکه مهد دموکراسی باشد، مهدکودک دموکراسی هم نیست!

اینجانب میرهیلاری کیلینتون، اعلام می‌کنم که حالم خوب است و درنهایت صحت و سلامتی، تا پای جان پای آرمان‌های جنبش ایستاده‌ام.
این رژیم فاسد با حمله به خوابگاه دانشجویان، با پایمال کردن خون‌های ریخته شده، جوانان کتک خورده، مردم مورد اهانت قرار گرفته، بیبیسی از انظار افتاده، قلم‌های شکسته، روزنامه‌های بسته، اون که پشت در نشسته و اون که توی راهروی سمت چپ اتاق آخر کاخ سفید هست خیلی خسته، راه به جایی نخواهد برد.

گروهی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه میشیگان پس از پایان شمارش آرا نزد من آمدند و مدعی شدند "در انتخابات تقلب نشده است چرا که شخص پیروز، در اکثر ایالات کشور آمریکا داماد شده است، آن هم نه یک‌بار بلکه بارها، رسمی و غیر رسمی! فلذا مردم آن ایالت‌ها داماد خودشان را که ول نمی‌کنند بیایند به تو رای بدهند!"

اما حقیقت این است که ایشان توجه نمی‌کنند اینجانب از همان ابتدا از حق شخصی خود گذشته بودم، چرا که مسئله انتخابات مسئله شخصی من نبوده و نیست. مسئله ادامه سلطهگری و حتی مهمتر از آن تجاوزگری کشور عزیزمان آمریکاست بر جهانیان. به اضافه اینکه همه دوستان و اطرافیان ما اذعان دارند هرچه به انتخابات و رایگیری نزدیکتر میشدیم، تعداد افرادی که به ما ابراز علاقه میکردند، بیشتر میشد؛ به حدی که من دیگر در روزهای آخر، در اطرافم حتی یک نفر که بخواهد به طرف مقابل رای بدهد را هم مشاهده نمیکردم.

از سه روز پیش نیز در میان این حجم عظیم تبلیغاتی و حجمه سنگین رسانه‌های دروغگو بر علیه این حقیر چیز، بزرگان و شخصیت‌های دلسوزی مدام به من پیغام می‌دهند و به حضور می‌رسند که چرا دندان روی جگر گذاشته‌ای و در برابر این حجم عظیم از تقلب و دروغی که در حال پمپاژ به جامعه است، سکوت کرده‌ای؟! اما باید بدانند که روز بعد از انتخابات، جشنواره‌ای از آتش و خون در معابر عمومی برپا بود که می‌توانست رشد و نمو و بلوغ سیاسی ایالات متحده را نشان دهد درحالی که رژیم و بی‌بی‌سی، با یک جنگ روانی و نیروهای ضد شورش، آن را تبدیل به هیچ کردند رفت پی کارش... .

گروهی از همجنسبازان حرفهای روزگار، نوادگان آبراهام و از متخصصان عرصه سنگ‌پرانی بر روی آب‌های ساکن ملی، بر سر آنند که گرد هم آیند و با تشکیل جمعیتی به صیانت از حقوق و آرای پایمال شده سیتیزنها در انتخابات گذشته بپردازند و از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله فتوشاپ و کورل استدیو8، مدارک و اسناد تقلب‌ها و تخلف‌های انجام گرفته را بر ملا کنند که اینجانب نیز به این جمع می‌پیوندم.

این گروه اجرای اصول علاف و معطل مانده قانون را در دستور کار خود خواهد داشت و علاوه بر آن در این مرحله مطالبات زیر را دنبال خواهد کرد:

 

- ابطال هرچه سریعتر نتایج انتخابات و برگزاری دوباره انتخابات با حضور بازرسان مورد وثوق خارجی

 - رعایت اصل ۲۷ قانون اساسی در مورد آزادی برگزاری مراسم گاو‌بازی در کلیساها، بانکها و مهدهای کودک به جهت آشنایی ملت و کودکان با معنای بلوغ سیاسی

- انحلال موقت شبکه لجن‌پراکنی بی‌بی‌سی که در این شرایط مردم را به خوردن آرام‌بخش و دیدن فیلم و سریال دعوت می‌کند

- آزادی دستگیر شدگان سیاسی و غیرسیاسی اعم از قاتلین، متجاوزین به عنف، قاچاقچیان انسان و... .

- صدور مجوز تاسیس حزب "همجنسبازان خسته" و آزاد گذاشتن ایشان در برگزاری مراسمات مذهبی در ملا عام

- تخلیه کاخ سفید، جلوگیری از پاره کردن هر کاغذی در کاخ سفید و تحویل هرچه سریعتر سند اقدام جامع مشترک به اینجانب

 

کلام آخر این‌که از آن‌جا که حتی یک جوی کوچک لجن در این بین می‌تواند کل دریا را نجس کند، پس ضرورتی ندارد همه بندها با هم شروع شود؛ فقط لطفا از هرجا شروع شد به ترتیب ادامه پیدا کند که من چیز کنم، مطالب را ایمیل کنم.