ابتکار: برای گرفتن خسارت‌های زیست محیطی با هیچ‌کس شوخی نداریم

شوهر ابتکار: هر هر هر بی‌مزه!

 

صادق زیباکلام: فرزندان هاشمی برای انتخابات رد صلاحیت می‌شوند

مادر فرزندان هاشمی: صادق! بی‌معرفت حداقل تو بریز تو خیابونا! صادق با توام! هیییی تف به این روزگار، تف!

 

پوتین با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد

سردار نقدی: بیزحمت یه عکس 3در4 بده، برات کارت فعال صادر کردیم/ بسیج 250نفری روسای جمهور دنیا

 

موسوی لاری: چهره جمهوری اسلامی را داعشی جلوه ندهیم

من: صریحا بگم! تو مسائل خانوادگی دیگران دخالت نمی‌کنم!

 

نماینده ورامین: محافظ موسوی لاری گاز اشک‌آور زد، عمامه‌اش را هم خودش برداشت

روزنامه‌های اصلاح‌طلب: پس ما بیزحمت یه موز برداشتیم!

 

باشگاه خبرنگاران: آزاده نامداری به اعتراضات اخیر همسر سابق شوهر فعلی‌اش واکنش نشان داد

آزاده نامداری: سلام همسر سابق شوهر فعلی من! من همسر فعلی شوهر سابق تو هستم؛ به شوهر سابق من که همسر فعلی تو هستش بگو همسر سابق‌ات گفت: همسر سابق دقت کن!