به نقل از یک منبع غنی شده، کمپین "نگرفتن زن ایرانی" آغاز به کار کرد.
این کمپین که در همان ساعات اولیه راهاندازی، بیش از ده میلیون عضو گرفت، با هدف ایجاد فشار از بالا و چانه زنی از پایین تشکیل شده است.
در همین رابطه آقای دکتر وی، رئیس اتحادیه صنف " کمپینبازان ایرانی" به خبرنگار ما گفت: ما بعد از کسب یک تجربه خوب در راهاندازی کمپین نخریدن خودروی ایرانی، به این نتیجه رسیدیم تا برای اینکه دولتیها به فکر ازدواج جوانان هم بیافتند و وام 3میلیونی را افزایش بدهند، این کمپین را راه بیاندازیم.
وی سپس در پاسخ به سوال خبر نگاری که پرسیده بود "برنامه شما برای کمپین بعدی چیست؟" گفت: ما کمپینهای زیادی را در دستور کار خود داریم که به موقع آنها را ارائه خواهیم کرد که یکی از آنها کمپین "بچهدار نشدن ایرانیها" با هدف افزایش طول مرخصی بارداری میباشد.
آقای وی که در پایان با سوالات مختلف و عجیب قریب خبرنگاران مواجه شده بود گفت: شورا مشغول بررسی کمپین "به نشست خبری نیامدن مسئولین کشور" با هدف ادب کردن خبرنگاران است.