در خبرها آمده است که فابیوس نامی وارد ایران شده است. طبق معمول روزنامه‌های زنجیری، درحال تدارک ملت بالاشهر نشین برای جشن گرفتن هستند و طبق معمول مناسبتش هم که اصلا مهم نیست.
 در همین راستا وزیر بهداشت، طرح پرونده ابتلا به ایدز بیماران هموفیلی را در آستانه سفر فابیوس به ایران به مصلحت ندانست و گفت: در مورد پرونده بیماران هموفیلی باید آنگونه که در شأن ملت و منافع ملی است عمل کرد و نباید دستگاه دیپلماسی کشور را دچار چالش کنیم.
با این وجود ما نیز بد ندیدیم به سراغ شخصیت‌های دیگر دولتی و غیر دولتی رفته و نظرات احتمالی‌شان را برای شما درباره ورود متهم اصلی ماجرای خون‌های آلوده به کشور، منتشر کنیم:
 
روحانی: ورود فابیوس به کشور آغاز تعامل ما با دنیاست. این یعنی ما از انزوا خارج شده‌ایم، یعنی به دروازه‌های تمدن بزرگ رسیده‌ایم و تندروها باید پیام انتخابات۲۴خرداد را برای هم اس ام اس کنند.
حاج آقا: آخه این دیگه گفتن داره که امام مخالف پیگیری پرونده‌ بیماران هموفیلی بود؟ نداره دیگه!
نوبخت: باتوجه به این‌که تا این لحظه هیچ کالایی گران نشده است، دولت قصد دارد ۱۸قلم کالای دیگر را تک‌نرخی کند؛ اگرنه قیمت آن‌ها را که اصلاح می‌کند؛ در غیر این‌صورت بالاخره مجبوریم برویم سراغ همان شیب ملایم؛ نتیجتا این‌که بنده از همین تریبون و در همین لحظه، گران شدن ۱۸قلم کالای دیگر را قویا تکذیب می‌کنم.
آشنا: مجلس خودش درمورد پرونده بیماران هموفیلی، بین خواسته دانشگاهیان و یک مشت تندرو چاله‌میدانی‌ یکی را انتخاب کند!
یونسی: با حضور فابیوس در کشور، آمار طلاق، سن ازدواج جوانان، خودکشی دسته جمعی نهنگ‌ها، مرگ سه نفر بر اثر گازگرفتگی، ریزش کوه‌های جاده چالوس، شوری آب قم، سیل و آب‌گرفتگی معابر، مرگ یک قلاده سگ پاکوتاه درحال انقراض و... هم حل می‌شود. ضمنا اون قضیه امپراتوری ایران و... کلا بی‌خیال شین! همه‌رو هم شوخی کردم!
ترکان: ما فقط در صنعت کشف بیماری‌های خونی توان رقابت با دنیا را داریم.
صالحی: باید با ایشان درمورد واردات سیمان و بتن آلوده برای تزریق به یه جاهایی رایزنی کنیم!
علی مطهری: اسم این یارو پافیوس، اسم قشنگی است!
زیباکلام: پرونده بیماران هموفیلی به کنار، چرا آقای شریعتمداری درمورد تعداد کشته‌های پراید در جاده‌ها چیزی نمی‌نویسد؟
لاریجانی: به من می‌گویند سگ کری و شرمن شرف دارد به فابیوس!
ابتکار: کسی اینجا به سگ توهین کرد؟

از منتشر کنندگان: